Gå til innhold

NITH eller Noroff?

Anbefalte innlegg

Jepp. Det er en slik respekt man etterhvert opparbeider seg etter noen år på ntnu eller en annen utdanningsinstutisjon som en del av en almenutdannelse. Men buskmann har vel en del år igjen før han kan begynne på noe sånt.

Jeg gidder ikke å diskutere på dette nivået.

Det virker som om du har noe i mot meg, kjenner du meg? Trodde ikke jeg hadde noen uvenner jeg. Send meg heller en PM, så slipper vi å bry resten med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Det er en slik respekt man etterhvert opparbeider seg etter noen år på ntnu eller en annen utdanningsinstutisjon som en del av en almenutdannelse. Men buskmann har vel en del år igjen før han kan begynne på noe sånt.

Jeg gidder ikke å diskutere på dette nivået.

Det virker som om du har noe i mot meg, kjenner du meg? Trodde ikke jeg hadde noen uvenner jeg. Send meg heller en PM, så slipper vi å bry resten med dette.

Ja det var en TØRR ting å komme med.

Nith har MEGET gode forelesere i alle fall!

Lenke til kommentar

En komentar til ang. avataren til buskemann: Den er 101 piksler for stor :)

Vurderer selv å gå på NITH eller HiB neste år. Synes det er rart at en ingeniørutdannelse på NITH (privat) ikke skal være likestillt med en på HiB (offentlig).

Lenke til kommentar
Anbefaler alle å styre unna Noroff hvis de har interessert i noe annet enn å lære seg grunnleggende saker.

Noroff har ikke kompetentne lærere til å veilede elever gjennom litt kompliserte ting.

I tilegg finansieres det meste av Noroff via Aetat slik at de stort sett gir blaffen i de hele.

Har gått og går fortsatt på Noroff. Det går greit hvis man helt overtar selv byrden av å lære seg noe forbi MCP.

Kan ikke få sagt meg enig nok... Det er en søppelskole uten like, og "utdannelsen" man sitter igjen med er ikke vært en sjiiit....

Lærerenes innkompetanse er et kapittel for seg selv også....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...