MikeB Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Får ikke startet Windows XP. Noen har fortalt at jeg må kjøre DOS kommandoene fixmbr og fixboot for å fikse opp i problemer med bootsector. Noe som har forslag til SW som kan gjøre dette? Endret 20. september 2008 av MikeB Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sett in en XP CD og start DOS derfra. Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Sett in en XP CD og start DOS derfra. XP recovery CD virker ikke ..... Lenke til kommentar
MikeB Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Sett in en XP CD og start DOS derfra. XP recovery CD virker ikke ..... det vil si... den starter men etter ett minutt stopper den opp og kommer med noen kryptiske meldinger om "Autorun.py" ... deretter avsluttes recovery prosessen. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva er de kryptiske meldingene, og er dette orginal-kopi av Windows XP? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 jeg henger meg på denne saken jeg vis det er greit. Har samme problemet. men jeg får ingen feilmelding og får ikke startet fra cden selv når jeg velger cden som 1st. boot disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå