Gå til innhold

HTC Touch HD på video

Anbefalte innlegg

HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og.

Da bør du se deg om etter en annen telefon, uten WM, om du ikke synes bildene holder mål.

Ikke knus drømmene mine nå :p

Men skal teste i butikk før jeg bestiller på nett denne gangen hehe

Håper på det beste ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og.

Da bør du se deg om etter en annen telefon, uten WM, om du ikke synes bildene holder mål.

Ikke knus drømmene mine nå :p

Men skal teste i butikk før jeg bestiller på nett denne gangen hehe

Håper på det beste ;)

Husk at du har 10 dagers full returrett på alle varer kjøpt på nettet. ;)

Lenke til kommentar
Husk at du har 10 dagers full returrett på alle varer kjøpt på nettet. ;)

Eller rettere sagt 14 dagers angrefrist, som ikke er noe full returrett så lenge du tar varen i bruk som din egen. Det vil si at du kan nektes å returnere mobilen om du f.eks. har brukt den til å ringe noen timer og sendt en menge sms.

Lenke til kommentar

Hehe, tenker jeg tester den litt i butikk først jeg. Så er jeg på den sikre siden ;)

Btw..

Link til den engelskdubba versjonen av videoen i artikkelen. Mye det samme som på underteksten.. men likevel.. alltid kjekt å se videoen igjen av en så fiiin telefon ;)

edit: skriveleif

Endret av ballah
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Greit nok, Synaptics er kongen av touchpads til bærbare datamaskiner og overlegen Sentelic på mange (alle?) områder.

MEN, hvorvidt er dette nødvendig på en mobil? Finnes det en video/test/whatever av en trykkskjerm med Synaptics-touchskjerm? Da vil jeg gjerne se, for det høres interessant ut :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...