Gå til innhold

HTC Touch HD på video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aargh....hvorfor visste jeg ikke om denne for to mnd siden :D

*sikle sikle*

Hehe, kjøpt Diamond?

Det eneste som ødelegger denne for meg er faktisk at den mangler blitz/lys. Lager ikke en 5mpix uten å ha dette i 2008 nesten 2009.

Payback: "Kjøper ikke en Windows Mobile hvis du har håp om å ta gode bilder med mobilen".

Lenke til kommentar
Det eneste som ødelegger denne for meg er faktisk at den mangler blitz/lys. Lager ikke en 5mpix uten å ha dette i 2008 nesten 2009.

HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og. Så fotolys er det minste de kunne satt på den.

Nå skal jeg faktisk teste denne i butikk før jeg bestemmer meg, prøve ut kamera for både bilder og video, så får vi se om den er verdt de 5-6000 kronene den koster.

Lenke til kommentar
HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og.

Da bør du se deg om etter en annen telefon, uten WM, om du ikke synes bildene holder mål.

Lenke til kommentar
Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm?

Samme som Iphone. Registrerer brørelse og ikke trykk. Penn kan ikke brukes.

Personlig vil jeg ikke si at skjermen på iPhone er noe bedre enn den på Diamond.

Jeg er enig. Skjermeknappene virker mer som ekte knapper. Spesielt på LG KU990.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...