EinarEriksen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nå har det dukket opp en videotest av nykommeren. Les mer Lenke til kommentar
ballah Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Husk å skru på Undertekst i spilleren for å få med deg litt av hva dem sier. Forresten.. *sikle sikle* Vil ha denne telefonen! Gleder meg til en test av den i Amobil. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Husk å skru på Undertekst i spilleren for å få med deg litt av hva dem sier. Forresten.. *sikle sikle* Vil ha denne telefonen! Gleder meg til en test av den i Amobil. Skjermen får jo Iphonen til å se ut som en stykke 50-tallsteknologi. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg synes amobil også bør få tak i en testversjon av HTC Touch HD. Mobilen.no har fått testet den, da synes jeg ikke amobil bør være noe dårligere! Denne videoen ble forresten lagt ut to dager før det ble en nyhet her. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Aaaahh, jeg skulle aldri ha sett den videoen der... Faen! Hehe. Flere enn meg som ble MEKTIG imponert over hastigheten? Selv denne prøveversjonen uten ordentlig og oppdatert FW er vesentlig raskere enn både Diamond og Pro. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aargh....hvorfor visste jeg ikke om denne for to mnd siden *sikle sikle* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det eneste som ødelegger denne for meg er faktisk at den mangler blitz/lys. Lager ikke en 5mpix uten å ha dette i 2008 nesten 2009. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aargh....hvorfor visste jeg ikke om denne for to mnd siden *sikle sikle* Hehe, kjøpt Diamond? Det eneste som ødelegger denne for meg er faktisk at den mangler blitz/lys. Lager ikke en 5mpix uten å ha dette i 2008 nesten 2009. Payback: "Kjøper ikke en Windows Mobile hvis du har håp om å ta gode bilder med mobilen". Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Velding fin den mobilen der. Nå er det bare og vente på en test fra amobil Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Aargh....hvorfor visste jeg ikke om denne for to mnd siden *sikle sikle* Hehe, kjøpt Diamond? Stemmer Men, jeg kan alltids vente på en oppgradert versjon av HD Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Touch HD hadde vært så mye bedre med enn kapasativ skjerm! Heldigvis får vi snart HTC Dream med synaptics nye kapsative skjerm! yay! Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm? Samme som Iphone. Registrerer brørelse og ikke trykk. Penn kan ikke brukes. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm? Endret 21. september 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm? Samme som Iphone. Registrerer brørelse og ikke trykk. Penn kan ikke brukes. Personlig vil jeg ikke si at skjermen på iPhone er noe bedre enn den på Diamond. Lenke til kommentar
ballah Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det eneste som ødelegger denne for meg er faktisk at den mangler blitz/lys. Lager ikke en 5mpix uten å ha dette i 2008 nesten 2009. HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og. Så fotolys er det minste de kunne satt på den. Nå skal jeg faktisk teste denne i butikk før jeg bestemmer meg, prøve ut kamera for både bilder og video, så får vi se om den er verdt de 5-6000 kronene den koster. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 HEEELT enig! Jeg skal gå fra en N95 som har et meget bra kamera (ikke blitz, men likevel..) og jeg vil så gjerne gjerne ha denne telefonen. Men jeg vil bruke den til alt.. det betyr faktisk gode bilder og. Da bør du se deg om etter en annen telefon, uten WM, om du ikke synes bildene holder mål. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hva vil det si å ha en kapasativ skjerm? Samme som Iphone. Registrerer brørelse og ikke trykk. Penn kan ikke brukes. Personlig vil jeg ikke si at skjermen på iPhone er noe bedre enn den på Diamond. Jeg er enig. Skjermeknappene virker mer som ekte knapper. Spesielt på LG KU990. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tenkte på at alle klaget på at man måtte trykke så hardt på skjermen jeg... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Touch HD hadde vært så mye bedre med enn kapasativ skjerm! Heldigvis får vi snart HTC Dream med synaptics nye kapsative skjerm! yay! Pokker, jeg hadde håpet at HD hadde dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg