Mariuspdb Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hver gang jeg velger en bruker rett etter jeg har skrudd på bærbaren henger pcen seg idet den skal logge seg inn på brukeren. Jeg får ikke brukt pcen til noe og vet ikke hva jeg skal gjøre. Den eneste måten å komme seg inn på maskinen er å kjøre i sikker modus. Har en bærba Hp. Er det noen som hver hva jeg må gjøre for å få pcen til å funke? Takk Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Når du er i sikker modus kan du prøve å slette de eksisterende brukerene og deretter opprette en ny bruker. Så prøver du å logge deg inn med den nye brukeren på vanlig måte. Ikke bruk passord i første omgang. Endret 20. september 2008 av Trainman Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 kan hende det er virus vi snakker om ja Lenke til kommentar
Mariuspdb Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg har slettet alle brukerne å laget en ny en. Funket ikke, så prøvde jeg å sette passord på brukeren og det funket heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå