osse-mon waits for alice Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Medalje holder for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg blir skikkelig skuffet om Aston Villa ikke tar 4. plassen. De kommer garantert til å avgi poeng i vanskelige bortekamper, så egentlig er det Arsenal selv som avgjør. Fortsetter de formen, så er Aston Villa nesten sikret CL-plass. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg blir skikkelig skuffa om Villa tar 4. plassen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kopierer du innlegget mitt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Villa ligger ikke så langt bak andreplassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Men de er ikke inærheten av Chelsea og Liverpool når det kommer til kvalitet og stabilitet. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror Aston Villa skal være veldig fornøyd med å få en 4 plass. Like fornød som Liverpool skal være om de får en 2 plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Korrekt, men de er jo usannsynlig at noen av lagene kommer høyere opp. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Det er ikke teoretisk umulig *Lever i håpet* Endret 2. mars 2009 av TolLefsa Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Som skap-villa supporter, håper eg på følgande resultat: Manchester United Aston Villa Chelsea Arsenal Liverpool Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Arsenal ligger for langt bak til at de kan ta igjen Pool. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sad but true, men så lenge liverpool ikkje får medalje, så er det topp =) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg håper (realistisk sett) på: ManU (Dessverre kan de ikke tuktes) Liverpool Villa Chelski Lenke til kommentar
The_Mayor Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Godt å se at det faktisk er noen her som holder med Villa :) Er ikke mange av oss i landet her desverre..... Geir Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, men det er et fint lag å holde med Var veldig gøy på Villa park, selv om vi tapte 1-0 mot Chelski... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Var veldig gøy på Villa park, selv om vi tapte 1-0 mot Chelski... Gøy på Anfield også eller? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tja. Jeg er i den heldige situasjon at jeg for en tid tilbake fant ut at jeg holdt med både Liverpool og Villains... Så for meg var det en gøyal kamp. Det er realistisk med 1 medalje og en 4.plass i år for min del, så jeg er happy. Men ja, det hadde nok vært genialt å ha vært der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Gleder meg til kampen i dag. Begge lagene har spilt skuffende i det siste, så det blir kult å se hvem som hever seg mest. Blir nok en kamp der ett av lagene vinner med ett mål. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg håper Villa vinner, men jeg tror dessverre det er mer realistisk at Svina fra Manchester tar hjem 3 poeng. Hadde blitt en fantastisk tabellsituasjon om Villa tar med seieren. Frykter 2-0 til ManU, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå