HTCbruker Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Når kommer HTCs nye Touch HD? Ps.no har den med status "Ubekreftet (2008.09.27)" (dog til en dyr pris), mens Netshop sier den er "ubekreftet på lager 25.09". IdeData har den med en lagerstatus på "Ubekreftet dato: 30.10.08", noe som tilsvarer 1 måned senere enn Netshop og PS. "Mobilfreaks" jeg har snakket med har også delte meninger. Enkelte mener de ikke kommer før jul, mens andre mener den kommer i slutten av november / begynnelsen av desember. I løpet av september kommer den vel ikke, men hva med oktober / november? Hvor lang tid tok det fra HTC Dimond (eller Pro også forøvrig) ble lansert (på lik linje med Touch HD ble for 4-dagers-tid siden) til den kom i butikkene? Da har man jo noe å sammenligne med. Endret 19. september 2008 av HTCbruker Lenke til kommentar
Nator Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 HTC er veldig trege, så jeg tipper den kommer en gang i november, senest i desember. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 HTC er veldig trege, så jeg tipper den kommer en gang i november, senest i desember. Diamond ble offisielt lansert 6. mai. og kom i butikkene 1. juli. Altså, ganske nøyaktig 2 måneder. Skal vi regne på samme måte med HD, skal den være i butikkene 11. november. Flere som vil tippe, så ser vi hvem som kommer nærmest? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Tipper 18. november Men venter egentlig på SE C905... Endret 20. september 2008 av TommyNator Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Tipper 18. november Men venter egentlig på SE C905... 18... Hmm.. C905? Er den noe tess da? Endret 20. september 2008 av HTCbruker Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 har mine tvil til C905 selv.. 8MP blir for mye for en så svak linse, og de kunne ha hatt en smart telefon, blir litt feil når den kjører et så enkelt oprativsystem med så mye teknologi.. men Touch HD ser strøken ut, jeg vil tro den kommer ut i midten av november, sånn for å holde meg on topic.. eller senest starten av desember, de vil ha med seg julesalget;) Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 har mine tvil til C905 selv.. 8MP blir for mye for en så svak linse, og de kunne ha hatt en smart telefon, blir litt feil når den kjører et så enkelt oprativsystem med så mye teknologi.. men Touch HD ser strøken ut, jeg vil tro den kommer ut i midten av november, sånn for å holde meg on topic.. eller senest starten av desember, de vil ha med seg julesalget;) Skeptisk til kameraet til C905, 8MP er nok i drøyeste laget... Midten av november høres konge ut. Jeg skal definitivt ha den! Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Xperia ble annonsert i februar, og har fortsatt ikke kommet til Norge. Så jeg vil ikke si at HTC er trege dersom Touch HD kommer til butikkene 2 måneder etter at den har blitt offisielt lansert. Det virket som om HTC kom ut med informasjon om Touch HD litt før de hadde planlagt pga. bilder som hadde lekket ut på nettet. Vi vet jo ikke når HTC er ferdig med software/testing for så å starte masseproduksjon, og nettsider liker å friste folk til å forhåndsbestille ved å sette tidlig dato. Derfor tror jeg oktober er lite sannsynlig. Men vi er heldige som bor i Europa, hvor mobilen skal komme til butikkene først. HTC vet nok at tid er penger, mobiler blir jo utdatert hver tredje måned for tiden. HTC Touch gjør nesten Samsung Omnia og SE Xperia utdatert før de i det hele tatt kommer ut her i landet. Jeg håper på slutten av november. Lenke til kommentar
HTCbruker Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Mange kloke ord hungry... Jeg håper på slutten av november. I så fall blir jeg happy. 13. november har jeg råd til den (lønn), og jeg liker å få den når den blir først tilgjengelig - helst kun få minutter etter! Det blir liksom ikke helt det samme om den blir tilgjengelig 20. oktober, men jeg ikke kan kjøpe den før 13. november - da er den jo allerede "gammel"!! Nei, nærmest mulig 13. november, men ikke før! EDIT: Jeg har jo tippet på 11. november... Kanskje jeg heller skal gå for 13. da? :) Endret 20. september 2008 av HTCbruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå