Psycho Dude Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg lurte på om noen som viste om vannkjøling, hva men skal kjøpe. ER innovaCOOL rev3.0 som du får på http://www.mamut.com/oikas noe bra. Vil gjerne høre andres meninger om vannkjøling. Hva slags type vannkjøling burde jeg kjøpe hvilket merke er best?? HJELP!!!!!!!!!! :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Et billig å bra alternativ er jo amd pro water kit som de har testet her på ok.no Får dette nå snart så det bør være bra... :smile: Lenke til kommentar
Noty Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 de andre settene fra oik ser oxo bra ut :smile: genesis kombinert med en boing kjøler :razz: det er vel noe av det beste vannkjølings settet som du kan få :razz: har selv zwiftech sett fra microplex med eheim 1048 og peltier på 156w med den så er inovatech tanken alt for liten :razz: byttet ut tanken med ei bøtte på 3l :razz: tempen datt 8 grader med en gang :razz: [ Denne Melding var redigert av: NO_TECH på 2002-01-15 21:05 ] Lenke til kommentar
eSik Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 innovalcool settet er vel det beste vannkjølingssettet du får henda i norge pr idag? Har selv bestillt meg innovacool 3.0 cpuelement som kommer om 3-4 dager :smile: A-Arne kommer til å like den håper jeg det kommer en test av begge innovacool settene, the genesis og kanskje the colorado i nærmeste fremtid :smile: Lenke til kommentar
Psycho Dad Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 på tomshardware er jo tempraturene på Inovatec 3.0 helt sugene hvorfor er det det? Lenke til kommentar
eSik Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Har ingen idè, i alle tyske tester denger innovatek alle motstand :smile: Kommer test av genesis og innovacool på ok.no om et par uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå