Gå til innhold

Iphone kopi (Ciphone - 4GB Memory)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Absolutt ikke verdt å kjøpe.

Enten kjøper du en ordentlig iPhone, om nødvendig den første utgaven om du ikke har råd til 3G-utgaven, ellers kjøper du en HTC telefon. Noe annet er bare tåpelig.

hehe ja har tenkt selv at det blir fryktelig teit og gå rundt med en iphone kopi,

 

Hadde planer om en Htc telefon, eller lignende med touchscreen, men vill heller ikke bruke så mye penger på en ny mobil

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis man vil ha en touch-type mobil, så er vel det de to store alternativene. Er vel noen andre merker om også har noen alternativer med heldekkende touchskjerm, som man også kan se på.

 

Men hvis man prøver å kjøpe en dårlig kopi, kan man ikke bli annet enn skuffet. Jeg så f.eks. på skjermoppløsningen. 320x480 er akkurat nok på en iPhone, kopien hadde kun 240x320..

Lenke til kommentar

LG har jo også en del touch-mobiler, selv venter jeg nå på å få en LG KF700 i posten.

 

Jeg ville heller hatt en vanlig iPhone enn en kopi, 3G spiller ingen stor rolle for min del, så hvis du ikke har rå til iPhone 3G, så er jo en vanlig iPhone nesten lik. Det er jo bare noen små forskjeller. En kompis av meg har vanlig iPhone, og det ser ut som om den funker kjempebra ;)

 

Kopien så ut til å funke bra den også, men hvorfor er det egentlig bildet av Apple's iPhone på finn.no-linken?

Endret av RedZtone
Lenke til kommentar
LG har jo også en del touch-mobiler, selv venter jeg nå på å få en LG KF700 i posten.

 

Jeg ville heller hatt en vanlig iPhone enn en kopi, 3G spiller ingen stor rolle for min del, så hvis du ikke har rå til iPhone 3G, så er jo en vanlig iPhone nesten lik. Det er jo bare noen små forskjeller. En kompis av meg har vanlig iPhone, og det ser ut som om den funker kjempebra ;)

 

Kopien så ut til å funke bra den også, men hvorfor er det egentlig bildet av Apple's iPhone på finn.no-linken?

 

 

nå får du jo LG KU990 til 2200kr tror du blir fornøyd med den

Lenke til kommentar
Hvis man vil ha en touch-type mobil, så er vel det de to store alternativene. Er vel noen andre merker om også har noen alternativer med heldekkende touchskjerm, som man også kan se på.

 

Men hvis man prøver å kjøpe en dårlig kopi, kan man ikke bli annet enn skuffet. Jeg så f.eks. på skjermoppløsningen. 320x480 er akkurat nok på en iPhone, kopien hadde kun 240x320..

Bare ikke si at det er tåpelig å kjøpe noe annet enn iPhone og HTC.

Greit nok, den har dårlig skjermoppløsning, men det finnes andre kopier. Legg også merke til at skjermen ikke er like stor.

 

Jeg ville heller hatt en vanlig iPhone enn en kopi, 3G spiller ingen stor rolle for min del, så hvis du ikke har rå til iPhone 3G, så er jo en vanlig iPhone nesten lik. Det er jo bare noen små forskjeller. En kompis av meg har vanlig iPhone

Ikke kall det vanlig iPhone.

 

Kopien så ut til å funke bra den også, men hvorfor er det egentlig bildet av Apple's iPhone på finn.no-linken?

Hvordan vet du at den ser ut til funke bra? Og nei, det er ikke bilde av iPhone.

 

Jeg tenkte og gå for KU990, for den for 2200kr på pixmania.com

Noen som har handla på den nett siden før ?

Ja.

Endret av Mikachu
Lenke til kommentar
Jeg ville heller hatt en vanlig iPhone enn en kopi, 3G spiller ingen stor rolle for min del, så hvis du ikke har rå til iPhone 3G, så er jo en vanlig iPhone nesten lik. Det er jo bare noen små forskjeller. En kompis av meg har vanlig iPhone

Ikke kall det vanlig iPhone.

Hvorfor ikke? Jeg snakker om den som ikke er 3G :p

 

Kopien så ut til å funke bra den også, men hvorfor er det egentlig bildet av Apple's iPhone på finn.no-linken?

Hvordan vet du at den ser ut til funke bra?¨Og nei, det er ikke bilde av iPhone.

Jeg mener at den ikke så ut til å være like ille som noen andre kopier jeg har sett på nettet ;)

 

Hvorfor er det en iPhone-eske i bakgrunnen da? Se her!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg tenkte og gå for KU990, for den for 2200kr på pixmania.com

 

Betaler heller litt mere og bestiller den fra netonnet

 

hehe du får den til 2200kr på elkjop.no men da i rosa :-)

Hehe må nok ha den i svart

 

ser også på ciphone 4gb på finn.no

noen som har den?

 

si ifra om du kjøper en, så kan du kanskje si noe om den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...