Daily-Drifter Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 anbefaler alle løk-fans å lage suppa jeg nevnte i starten av tråden her, blir en reprise av den i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Fransk løksuppe er noe jeg kan anbefale til alle. Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Fransk løksuppe er noe jeg kan anbefale til alle. ganske sikker på at jeg allerede har prøvd ut fransk løksuppe super digg! yummy Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Må bare legge til at løk er et møst på burger jeg ber gjerne om ekstra løk, jeg! burger er virkelig ikke noe særlig til fór uten løk! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nei, vi er noobs siden vi bare liker sprøstekt sprøstekt er etter min mening litt pinglete, men funker drit bra på pølser! jeg foretrekker løk-pølse med rå og sprøstekt løk, det blir ikke bedre pinglete og JÆVLIG usundt. Vanlig løk derimot Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Herren være priset for at denne tråden ikke er større. Lenke til kommentar
zpug Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 nå vil jeg gå ned i kjøleskapet og ta meg en løk... Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Mamma dyrker hvitløk i hagen Da snakker vi kos Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Løk er digg. Ingen løk ingen middag, så enkelt er det. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei, vi er noobs siden vi bare liker sprøstekt sprøstekt er etter min mening litt pinglete, men funker drit bra på pølser! jeg foretrekker løk-pølse med rå og sprøstekt løk, det blir ikke bedre pinglete og JÆVLIG usundt. Vanlig løk derimot Sprøstekt Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Herren være priset for at denne tråden ikke er større. håper ikke du netopp dissa løk hjørnet? Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Herren være priset for at denne tråden ikke er større. håper ikke du netopp dissa løk hjørnet? Oh no he didn't! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ingen som spiser rå løk? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ingen som spiser rå løk? Har en kompis som spiser løk sånn som normale mennesker spiser eple. Den er litt drøy. Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingen som spiser rå løk? Har en kompis som spiser løk sånn som normale mennesker spiser eple. Den er litt drøy. spiser bare rå løk, jeg kjenner jeg deg, discusto? det er ikke sjelden jeg prioriterer løk isteden for eple og annen frukt. det er jo ikke for ingen grunn at jeg blir kalt løk! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Løk er digg. Ingen løk ingen middag, så enkelt er det. der sa du det Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 stakk opp på rommet for å nappa "løken" Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Løk napping er ett vanlig rituale her i huset også! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvem napper vel ikke litt i løken iblant?! Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Lagde pizza sist lørdag, var selvgølgerlig hvitløk og vanlig løk på den <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå