ragan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, jeg har en MB C 180 - 99 modell. Satte inn ny spiller (blaupunkt nashville dab47) og sub infinity basslink i tillegg til original anlegg. Men som kjent er Mercedes ganske tett, så det er lite bass som slipper inn fra bagasjerom til kupê. Har flere alternative løsninger som jeg har tenkt på. Setter pris på innspill - I hatthylla er det en innfelt førstehjelpsskuffe. Det jeg tenkte en kunne gjøre er å skjære vekk den, blir en firkant ca 31 cm x 20 cm. Og skjære med vinkelsliper fra bagasjerommet gjennom metallet til dit. Utfordringen som jeg ser det er å lage det hullet ut i kupêen fin. Må evt. lage ny hattehylle da. Jeg har tatt vekk innholdet og plastikken i førstehjelpsskuffen, så kan evt. lage hull gjennom metallet i bagasjerommet og til hatthylla. Så får jeg la være å fjerne førstehjelpsluka, er bare lokket igjen. - Kan og fjerne bakhøyttalerene i hattehylla, slik at sub'n slipper gjennom der. Men jeg tenkte at det kunne være greit for de i baksetet og høre noe annet enn bare bassen. Jeg kunne tenkt meg å beholde bakhøyttalerene, og sluppet å lage ny hatthylle Tips folkens? (Jeg har ikke midtarmlene i baksetet btw) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå