Gå til innhold

BK: Reflections of a modern city

tomsi42

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte bildet! Men øynene ble dratt ned på personen som sitter der.

Kanskje ikke lett å fjerne han, men hadde vært bedre uten mener jeg: )

Så ikke han før du gjorde oppmerksom på han jeg...går da ganske i ett med omgivelsene...var sikkert ikke så lett å be han flytte seg før bildet ble tatt heller... :!:

RandiA

Lenke til kommentar

Slik kan man jo også utnytte et blendende hvitt marmorbygg. Fint bilde Tom, med rutene i vinduet som skjærer diagonalt over (de dog ikke helt rette) vertikallinjene i byggene over gaten.

Nå må jeg forresten snart få tatt meg til å tråkke litt på operataket jeg også, bor jo ikke så langt unna.

Lenke til kommentar
Likte bildet! Men øynene ble dratt ned på personen som sitter der.

Kanskje ikke lett å fjerne han, men hadde vært bedre uten mener jeg: )

Hvis jeg skal lete etter feil, skal jeg gi deg rett i det. Men det blir veldig pirkete for meg å henge seg opp i slik. Det blir litt som hifi-freaks som driver med hobbyen for å finne feil i utstyr slik at de får en grunn til å kjøpe noe nytt. For bildet er såpass stilig at det skal godt gjøres å fokusere på en slik detalj. Og mange vil vel hevde at et menneskelig element aldri kan være forstyrrende. Men du liker jo bildet, så det er kanskje bare meg som henger meg opp i en detalj i din kommentar. For du har helt rett i at bildet er fint.

Lenke til kommentar

Veldig originalt og smart. Jeg likte det veldig godt. Det eneste jeg syns du kan gjøre er å gi det litt mer eksponering, kanskje faktisk overeksponere litt. Det er jeg ikke helt sikker på da, men ser for meg at det kan bli fint. Uansett, veldig kul tanke bak bildet.

Endret av abbarve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...