xorxa Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hey jeg har en HP Compaq nx6110 som jeg har nettopp har formatert og selvfølgelig glemte å skjekke maskinvare på. Har lett en del men finner faktisk ikke ut hva jeg skal laste ned av drivere. Har lastet ned en driver fra hp.no men det er det. Trenger drivere til skjermkortet, hovedkortet, lyd, nettverk og alt annet egentlig. Noen som kan hjelpe meg på dette området =) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Fant du ut av dette? Sitter her med en slik maskin, prøver å få liv i den nå. Noen som vet noe om hvilken type ram som er i denne maskinen forresten? Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Fant du ut av dette? Sitter her med en slik maskin, prøver å få liv i den nå. Noen som vet noe om hvilken type ram som er i denne maskinen forresten? Denne burde kunne gi deg det du treng. og HER bør du kunne finne ut kva RAM det er. Endret 14. november 2008 av Junior19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå