Gå til innhold

Hvilket spill? Pure, MoterStorm, eller Fuel?

Meh.

Anbefalte innlegg

MotorStorm: Pacific Rift kommer jeg til å kjøpe. Dette er eneren, bare med alt det den manglet!

Garantert en hit :ph34r:

Jeg tror også at Pacific Rift blir bra, og ikke fantastisk. Jeg er ganske sikker på å kjøpe det, men jeg lurer fortsatt på hvordan Fuel. Jeg skulle gjerne visst når de kommer også...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Hvis noen lurer, jeg har altså skaffa meg MotorStorm: Pasific Rift (for ganske lenge siden)

Hvordan syns du spillet var?

Selv må jeg faktisk si meg litt skuffet syns det ble for mye av det samme, selv om det er slik i 1 ern og jeg ble ikke lei da.

Lenke til kommentar
Hvis noen lurer, jeg har altså skaffa meg MotorStorm: Pasific Rift (for ganske lenge siden)

Hvordan syns du spillet var?

Selv må jeg faktisk si meg litt skuffet syns det ble for mye av det samme, selv om det er slik i 1 ern og jeg ble ikke lei da.

Er litt enig selv om spillet egentlig er bra på grafikk og opplevelse synes jeg godt det kunne ha vært flere forskjellige ting å gjøre. Jeg har ikke runda det enda, dels pga at det er så mye likt hele tiden :roll:

Spillet er jo egentlig veldig bra laget...uten om handlinga, eller hva man skal kalle det ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...