sjørøverkalle Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Detta skjønner jeg absolutt ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o Netopp fått ny pc og betalt flesk(ca. 7999kr)Jeg kjøpte den av en fyr på qxl som sa den car bra. Jeg har ikke så mye peiling på data så jeg slo til. Var det dumt?????? Så får jeg bare 756poeng i 3d mark 2000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det noen som kan hjelpe meg med dette?????????????? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du ble ribbet.. Vet ikke om dette er seriøst eller ikke, men dette er det latterligste jeg noen gang har sett.. Synes dog litt synd på deg.. Lenke til kommentar
Kalle Klon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Stakkars deg DU ER BLIDT LURT Du skulle vert mere forskiktig......... :o Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ikke hør på sjørøverkalle. enda en fjortis på forumet... skal få han kastet ut jeg Bare søk på duden, da finner dere bevis! Lenke til kommentar
AURORA Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 HAR DU E-MAIL.HJEMME.ADRESSE SÅ KAN VI PRØVE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå