mushi Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen som veit om bra sider? Alt koster jo penger. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dagbladets "Hei" er gratis, men antall brukere er ikke all verden. Ellers har man jo alltids Nettby..? Om du klarer å overse alle barna, da. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nettby, Hei og Blink er vel de som er gratis. Møteplassen og Sukker er gratis å registrere og se seg rundt, men må betale for å sende brev. Jeg personlig har gode erfaringer med Møteplassen. Man får 2 VIP-dager som ny-medlem og koster ikke mye for en måned, særlig hvis de har kampanjer (jeg tok 2 for 1 da jeg prøvde det for første gang). Lenke til kommentar
maheath Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Finnenvenn.no, frodig.no er vel også i utganspunktet gratis. Så kan du få litt ekstra ved å betale. Har god erfaring med finnenvenn, det er mange seriøse der. Meside.no er vel gratis også forresten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 mushi: trodde du hadde sambis og sånn jeg...? Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 mushi: trodde du hadde sambis og sånn jeg...? Mener det var knute på tråden, og det temaet her bekrefter igrunn det. Hvis det ikke er på andres vegne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 antageligvis jeg som ikke er helt oppdater. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Dere har det artig Er til ei venninne hvis noen lurer Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gud forby at man må legge penger i et bekjentskapssøk. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er til ei venninne hvis noen lurer jeje. det sier de alle. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Noen som veit om bra sider? Alt koster jo penger. Er du mann hjelper _ingenting_. Er du kvinne kan du ta hvilken som helst, og du trenger ikke betale for gutta kommer til å overby hverandre for å få deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå