Warrior Elite Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Han var fra australia eller no? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gregory David Roberts Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg fikk med meg at han rømte fra et fengsel, men kom han aldri i fengsel igjen? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg fikk med meg at han rømte fra et fengsel, men kom han aldri i fengsel igjen? Det er jo enten eller. Man rømmer og kommer i fengsel igjen, eller man rømmer og kommer ikke i fengsel igjen. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bot.. men jeg trodde jo at det ble fengsel for det du hadde igjen + fengselstraff for det du har gjort. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bot.. men jeg trodde jo at det ble fengsel for det du hadde igjen + fengselstraff for det du har gjort. Hallo, de har jo åpenbart ikke fanget ham! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Han har skrevet bok, er på rikstv i norge. Selv jeg kunne ha fanget ham.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Han har skrevet bok, er på rikstv i norge. Selv jeg kunne ha fanget ham.. Nå har han rømt fra australia, bodd i india i 10 år. Enten har de glemt ham, eller så har de ikke myndighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå