Nebuchadnezzar Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nå sitter jeg her angående kjøp av gode kort fra utlandet. Det er ikke slik at jeg bare har fått et innfall, men heller en nøye gjennomtenkt tanke om kjøp av kort fra utlandet. Her hvor jeg bord - Bergen - har man ikke det store utvalget av gode spillekort. Dermed har jeg lett på Internett etter alternativer. Alternativene er mange, men man kan trekke det ned til 3 alternativer. Bicycle rider back / Bicycle second edition / Bicycle master edition Bicycle rider back - 3.31 $ Bicycle rider back * 3 - 8.97 ( 2.99 $ ) Bicycle rider back * 12 - 24.50 £ ( 2,04167£ ) Bicycle Master edition - 3.99$ Bicycle second edition - 1.87 $ Tally ho`s \ Tally ho`s viper Bee`s Prisene varierer nemlig endel og så gjør frakten. Oppdatert liste kommer i morgen Står og vagger på om jeg skal ta Bicycle second edition - 1.87 $ * 12 Bicycle rider back - 3.31 $ * 3 Hørt at noen av de kortene som er bedre er stivere. Noe som i mitt tilfelle ikke er ideelt. Tally Ho og Bee virker som kort med bedre kvalitet, lengre levetid, stivere og dyrere. Det ideelle hadde vært 6 eller 12 halvparten røde halvparten blå med grupperabatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå