Disorder Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beste i serien etter min mening! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Beste i serien etter min mening! da blir det en tur på gamestop da. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Lurt! Det vel det skumleste og vil jeg mene... Og ikke minst det vanskeligste! Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lurer litt på å handle meg wavebird, minnekort og alle Resident Evil spilla.. Er det andre spill jeg bør se etter hvis jeg skal gjøre meg GC-compitable? Utenom Zelda og Metroid Prime.. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Lurer litt på å handle meg wavebird, minnekort og alle Resident Evil spilla.. Er det andre spill jeg bør se etter hvis jeg skal gjøre meg GC-compitable? Utenom Zelda og Metroid Prime.. jeg vil anbefale mario kart dd, paper pario og animal crossing Endret 24. september 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eternal Darkness skal være veldig bra. Jeg har ikke spilt det, men det er innen skrekk sjangeren. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Eternal Darkness skal være veldig bra. Jeg har ikke spilt det, men det er innen skrekk sjangeren. second that. rundet det én gang. veldig guffen stemning og god historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå