simalarion Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Den starter å brenne men så kommer feilmeldingen "power calibration error" Noen som har det samme problemet, evnt hvordan kan det løses. Bruker Philip cdrw 2010 brenner Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Høres rart ut at du kun får denne meldingen når du skal "overburne". :-? Etter beskrivelsen din tyder det på at alt fungerer når du brenner "vanlige" CD`er. Hvilket OS & brenneprogram bruker du? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Synes feilmeldingen høres ut som et hardware problem. Er du sikker på at brenneren din støtter Overbrenning? Ikke alle CD brennere gjør det... Nero kjenner jeg ikke til, så det er mulig det kan være noe med innstillingene der. Ta en titt her: http://www.hardware.no/guider/overbrenn/index.html Hvis du fortsatt ikke løser problemet må nok noen andre trå til og hjelpe.. 8) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hadde det samme problemet før, prøv å brenne på en lavere hastighet. På min pc så ville den ikke brenne på 24x (fikk samme feilmelding som deg), men da jeg prøvde å brenne på 16x så gikk det fint. Håper det funker for deg og :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå