Gå til innhold

Sende noe i postoppkrav på andres regning - hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, er jo bare til å spørre kjøperen om han kan gjøre det da. :) For hvis han ikke henter pakken er det du som må betale portoen tilbake også. Ganske kjipt. Så hvis jeg selger småting som kun koster et par hundre kroner pleier jeg og be om forhåndsbetaling.

Lenke til kommentar
Som regel når jeg sender postoppkrav så krever jeg at kjøper setter inn oppkravsgebyret og porto på kontoen min forhånd, slik at jeg ikke taper noe om han skulle være en useriøs drittsekk :)

edit: glemte noen ord :)

er ikke det det jeg har sagt hele tiden?? eller snakker du om og fårhåndsbetale varen + frakt ? i såfall var det ikke det trådstarter spurte om.

Endret av storkers
Lenke til kommentar
Heisann..

Går det ann og sende postoppkrav på en annen sin regning..................... eller er det andre løsninger på dette?

Oppkravsbegyret er på 63 kr. Hvorfor ikke ordne dette via finn.no som jeg var inne på ? Sett inn annonse på varen (jeg betalte sist 25 kr for noe stereoutsyr) så ordner dere handelen - med sikkerhet for begge parter - via denne annonsen og betalingsordningen til finn.no. Beløpet blir forhåndbetalt, men blir holdt tilbake inntil alt er gått i orden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...