V3se7 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bildet jeg tok på ferie i Hellas i sommer. (: Mye mulig jeg er den eneste som synes det var litt småkult. Det må nesten åpnes opp i full størrelse. Exif: ISO: 250 sigma 150mm macro 2.8 1/320 Canon 30D Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bildet jeg tok på ferie i Hellas i sommer. (: Mye mulig jeg er den eneste som synes det var litt småkult. Det må nesten åpnes opp i full størrelse. Exif: ISO: 250 sigma 150mm macro 2.8 1/320 Canon 30D Bra bilde og heldig med att du fikk tungen til katten med på den måten. Øyene til den andre katten var litt stilig siden blikket var litt spørrende. Kunne vell også prøvd å fått med den bakerste katten i fokus samt den fremste. Men en heldig situasjon og bra bilde. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg ser bare et bilde av en uvanlig støgg gresk katt. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg ser bare et bilde av en uvanlig støgg gresk katt. Hvis man klarer å rive blikket fra den uvanlige stygge katta så ser man en liten pus i bakgrunnen og =) Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "You no can has milkz, is our's." Det er ikke et pent bilde, men den fremste katten har et litt fandenivoldsk utrykk som skiller bildet fra fra den gemene hopen av dyrebilder. Jeg hadde ikke tatt fra den melkeskåla i alle fall Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Bildet kunne vært utrolig kult om det hadde hatt mer dybdeskarphet slik at begge kattene kommuniserte med seeren. Dessuten er det for mye luft på venstre side. Heldig situasjon og et greit bilde. Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Takk for kommentarer. Er enig i at det burde vært en god del større dybdeskarphet. Samtidig som jeg synes den lille katten burde vært litt uklar. Når det gjelder det med luft så er jeg enig i det og. Egentlig er den støgge katten midtstilt men croppa det stakk et lite puseøre opp helt til venstre Grizzmo: Nettopp det jeg tenkte og, ville nok holdt meg unna den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå