Treblad Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg skal egentlig supporte en kanal får å få op...men...så er IPen min brukt...og broren min (som har regga seg der) har glemt brukernavn og passord...hva gjør jeg? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hvorfor ikke prøve å joine #cservice , og forklare cservice folka problemet ditt? er vel helst engelske admins / hjelpere der da men Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hvorfor ikke prøve å joine #cservice , og forklare cservice folka problemet ditt? er vel helst engelske admins / hjelpere der da men Jeg kommer ikke inn på kanalen. Det står: Cannot join channel (+r) Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 da er det bare å prøve igjen . er foresten ikke +r nå da av og til er det +r . Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 da er det bare å prøve igjen . er foresten ikke +r nå da av og til er det +r . Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 jeg får ikke recovera mitt nick for det eksisterer ikke lenger.. men kan heller ikke mekke nytt for ipen er i bruk.. så jeg masa litt på cservice.. "sorry we can't help u with that.." ble svaret mitt :-? litt rart siden det gammle ikke eksisterer men men.. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg prøver og prøver, men den samme beskjeden kommer opp hele tiden. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg skal egentlig supporte en kanal får å få op...men...så er IPen min brukt...og broren min (som har regga seg der) har glemt brukernavn og passord...hva gjør jeg? Jeg anbefaler deg å sende en e-post til [email protected] og forklar problemet ditt! Skriv på engelsk, og vent noen dager! CService er ganske træge til å svare! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 +r er en ny mode på undernet som betyr at kun registrerte brukere kan joine kanalen det vil si de som er innlogget hos X/Cservice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå