csommerf Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har tenkt å kjøpe meg en 30 tommer LCD, primært for å få flere piksler ut på skjermen under redigering av bilder uten å måtte zoome. Bruker mye tid i Photoshop når været er dårlig ute og vil gjerne ha et godt arbeidsverktøy. Har sett på følgende to skjermer: Dell UltraSharp 3008WFP Eizo 30" LCD FlexScan SX3031WK Dellen har mye høyere kontrast, men ellers ser de ganske like ut på papiret. Er det noen der ute som har erfaringer med disse? Skulle gjerne hatt litt hjelp til å velge. Lenke til kommentar
VortexSurfer69 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har tenkt å kjøpe meg en 30 tommer LCD, primært for å få flere piksler ut på skjermen under redigering av bilder uten å måtte zoome. Bruker mye tid i Photoshop når været er dårlig ute og vil gjerne ha et godt arbeidsverktøy. Har sett på følgende to skjermer: Dell UltraSharp 3008WFP Eizo 30" LCD FlexScan SX3031WK Dellen har mye høyere kontrast, men ellers ser de ganske like ut på papiret. Er det noen der ute som har erfaringer med disse? Skulle gjerne hatt litt hjelp til å velge. Kjøpte meg nettopp en Samsung Syncmaster 305T, og er storfornøyd med denne så langt Bruker denne hovedsaklig til billedbehandling og der er den strålende.... skjermen kommer ferdig kalibrert og treffer "spot on" med fabrikkinnstillingene..... Du burde vurdere denne skjermen som ett alternativ , om du da kan leve uten en masse unyttige innganger som er det kritikerne holder mot denne i tester... bildet er helt klart bedre enn Dell`s sin skjerm..Eizoèn kjenner jeg ikke til... MVH OPHovde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå