fugletiteren Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 men noen som vet hvordan jeg får inn filmer fra cd og inn på ipoden? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Robot Chicken serien kan også funke bra Søk på det på youtube, er 10-15 min lange episoder med bare dumme klipp Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 men noen som vet hvordan jeg får inn filmer fra cd og inn på ipoden? Du må få lagt dem inn som en fil på PCen og konvertert dem til det formatet iTunes bruker. Sikkert noen datafriker som kan forklare dette bedre enn meg på Datadelen på forumet. Selv laster jeg bare ned filmene og legger det inn på iPoden. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 men noen som vet hvordan jeg får inn filmer fra cd og inn på ipoden? Du må få lagt dem inn som en fil på PCen og konvertert dem til det formatet iTunes bruker. Sikkert noen datafriker som kan forklare dette bedre enn meg på Datadelen på forumet. Selv laster jeg bare ned filmene og legger det inn på iPoden. ok skall prøve Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) two and a half men er kul serie. glemte den. er ikke for lang heller:D Endret 28. september 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Glen or Glenda på min iPhone 3G_2.0.2 (Ultra Rez) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 men noen som vet hvordan jeg får inn filmer fra cd og inn på ipoden? Har samme problemet. CD'er er jo alt for store (?) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 USB-Disc. hva mener du med det? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 ingen som vet hva USB-disc er? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Usb disk aka ekstern hdd, eksternedisker etter min mening er 2,5" disker som ikke trenger ekstern strømforsyning. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) På iPod er løs-humor tingen. Futurama, Simpson som noen har nevnt, men også Three and a half men, Family Guy, Friends, eller kanskje Top Gear. ^^ Liker smaken din;P ELSKE Friends å Top Gear! Endret 30. september 2008 av CanZeR Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noen episoder av Top Gear er legendariske! Når du fikser bilene til hverandre og kjører tvers av USA. Fenomenalt! Sørstat-flagget i groveste Nord-USA! :!: Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 noen flere som har noen filmer? er ikke dumt med mange forslag Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 noen flere som har noen filmer?er ikke dumt med mange forslag Har du prøvd å lesa dei andre trådene i forumet? Lenke til kommentar
Watermeloon Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Running Scared, Alpha Dog, Harsh Times, Mean Creek, Hard Candy, Die Hard og Blood Diamond ^^ Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 The Simpsons Movie må nesten ha sett på the simpsons for at det skal være bra da Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 The Simpsons Moviemå nesten ha sett på the simpsons for at det skal være bra da den har jeg frafør bra den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå