Gå til innhold

hvilke filmer syntes du er bra?

fugletiteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger en hånd på Futurama og Simpson som er nevnt her. Family Guy og American Dad synes jeg er litt for overfladisk, men det kan sikkert funke det også.

Sin City vil jeg ikke anbefale. Jeg har aldri likt filmer som har blitt gjort annerledes, men den tror jeg ikke jeg hadde likt uansett.

Lenke til kommentar
Jeg legger en hånd på Futurama og Simpson som er nevnt her. Family Guy og American Dad synes jeg er litt for overfladisk, men det kan sikkert funke det også.

Sin City vil jeg ikke anbefale. Jeg har aldri likt filmer som har blitt gjort annerledes, men den tror jeg ikke jeg hadde likt uansett.

simpson og family guy er notert ;)

Lenke til kommentar

Kort forklart så burde du se på iPoden det du vet ikke er så bra, men uansett har lyst til å se. Jeg så Charlie and the Chocolate Factory på en flytur og det fungerte greit. Skal jeg virkelig se film må alt rundt meg stemme. Temperaturen i rommet må være perfekt, jeg må sitte ordentlig godt, lyset må være av og i det hele tatt må det være ingenting som kan ta fokus vekk fra selve filmen. Skal jeg se en film på min mp3-spiller er det fordi jeg ikke har tilgang på 32-tommern og PCen derfor må jeg sette ned kravet til film også.

Lenke til kommentar

I min erfaring fungerer film dårlig på mp3-spilleren.

På mp3-spilleren foretrekker jeg helst korte animerte serier på ca. 12 min (akkurat den tiden jeg har tilgjengelig på bussen). Adult Swim har en del slike serier, t.eks. kan Frisky Dingo, Sealab 2120, Lucy the daughter for the Devil, etc. anbefalles.

Ellers liker jeg også serier som i stor grad baserer seg på dialog. Her kan It's Always Sunny in Philadelphia, M*A*S*H*, Arrested Development, Rescue Me, Titus, etc. anbefalles.

Vanlig sitcoms, og animerte serier, på ca. 23 min fungerer også, som nevnt av andre, ganske fett. Liker helst klassikere fra barndommen som t.eks. X-men, Turtles, Dinosaurs, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...