Juleniss1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har iPhone jeg. Jævlig digg med klassiske konserter på den skjermen. Nice. Har du den siste Mozart-DVD'n? Men på iPhone er jo Stalker en orgasme da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har modda iPhonen til 244 hz mpegVL-1. Får faktisk hele spekteret projisert i Stalker. Det er som å cruise med Audi TurboTT på en sommerdag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har modda iPhonen til 244 hz mpegVL-1. Får faktisk hele spekteret projisert i Stalker. Det er som å cruise med Audi TurboTT på en sommerdag. What? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Samme format som Warner slenger inn i de nye BD-diskene. Kan bare ha en film inni per gang, men det er verdt det. Koss porta pro i tillegg. Sparker! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 På iPoden har jeg Requiem For A Dream og Salo. Får du mye ut av å lene deg tilbake med Salo på bussen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja. Ingenting kan måles med det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg legger en hånd på Futurama og Simpson som er nevnt her. Family Guy og American Dad synes jeg er litt for overfladisk, men det kan sikkert funke det også. Sin City vil jeg ikke anbefale. Jeg har aldri likt filmer som har blitt gjort annerledes, men den tror jeg ikke jeg hadde likt uansett. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg legger en hånd på Futurama og Simpson som er nevnt her. Family Guy og American Dad synes jeg er litt for overfladisk, men det kan sikkert funke det også.Sin City vil jeg ikke anbefale. Jeg har aldri likt filmer som har blitt gjort annerledes, men den tror jeg ikke jeg hadde likt uansett. simpson og family guy er notert Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 På iPod er løs-humor tingen. Futurama, Simpson som noen har nevnt, men også Three and a half men, Family Guy, Friends, eller kanskje Top Gear. ^^ Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 På iPod er løs-humor tingen. Futurama, Simpson som noen har nevnt, men også Three and a half men, Family Guy, Friends, eller kanskje Top Gear. ^^ top gear var bra du sa det hadde jeg glemt noen flere tips. trenger ikke være ipod men data også Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 ingen som har noen flere tips? :S Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du har da fått ganske mye bra tips Men sleng inn litt South Park Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har Armageddon, Lucky Number Slevin, The Bourne Identity og I am legend på iPoden min ^_^ Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Du har da fått ganske mye bra tips Men sleng inn litt South Park er jo greit med mange brae tips da Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har Armageddon, Lucky Number Slevin, The Bourne Identity og I am legend på iPoden min ^_^ I am legend er kul Lenke til kommentar
Fetch Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg anbefaler Clerks, jeg. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Jeg anbefaler Clerks, jeg. skall prøve den Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 (endret) hvordan får jeg filmer fra cd og inn på ipoden? Endret 26. september 2008 av fugletiteren Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kort forklart så burde du se på iPoden det du vet ikke er så bra, men uansett har lyst til å se. Jeg så Charlie and the Chocolate Factory på en flytur og det fungerte greit. Skal jeg virkelig se film må alt rundt meg stemme. Temperaturen i rommet må være perfekt, jeg må sitte ordentlig godt, lyset må være av og i det hele tatt må det være ingenting som kan ta fokus vekk fra selve filmen. Skal jeg se en film på min mp3-spiller er det fordi jeg ikke har tilgang på 32-tommern og PCen derfor må jeg sette ned kravet til film også. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 I min erfaring fungerer film dårlig på mp3-spilleren. På mp3-spilleren foretrekker jeg helst korte animerte serier på ca. 12 min (akkurat den tiden jeg har tilgjengelig på bussen). Adult Swim har en del slike serier, t.eks. kan Frisky Dingo, Sealab 2120, Lucy the daughter for the Devil, etc. anbefalles. Ellers liker jeg også serier som i stor grad baserer seg på dialog. Her kan It's Always Sunny in Philadelphia, M*A*S*H*, Arrested Development, Rescue Me, Titus, etc. anbefalles. Vanlig sitcoms, og animerte serier, på ca. 23 min fungerer også, som nevnt av andre, ganske fett. Liker helst klassikere fra barndommen som t.eks. X-men, Turtles, Dinosaurs, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå