fugletiteren Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg lurte på om noen kan si meg om noen kule filmer som jeg kan kjøpe? må ha filmer til ipoden! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trenger mer info. Sjanger? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Trenger mer info. Sjanger? liker egentlig det meste, men actio og humor liker jeg best Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Du kan jo ta en titt på denne lista. Anbefaler deg også å se filmer som Fight Club, Seven og The Usual Suspects. Filmer som ofte pleier å få folk til å bli mer into movies Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jeg anbefaler deg å titte litt på de ørten anbefalingstrådene her på forumet. Endret 19. september 2008 av athorb Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Rush Hour filmene er jeg veldig glad i og de har action og humor. Men det er ikke sikkert de passer som iPod-filmer. Selv har jeg bare Scary Movie 3 og Wedding Crashers på iPoden. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Rush Hour filmene er jeg veldig glad i og de har action og humor. Men det er ikke sikkert de passer som iPod-filmer. Selv har jeg bare Scary Movie 3 og Wedding Crashers på iPoden. liker også ruch hour filmene de er på ipoden nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 På iPoden har jeg Requiem For A Dream og Salo. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Går det an med 2. verdenskrig filmer? I såfall anbefaler jeg Enemey at The Gates, film om russiske snikskyttere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det beste er vel å ha filmer som bare er morsomme, hvis man har dem på iPoden ser man kanskje ikke hele filmen, men bruker den bare som tidsfordriv på toget e.l. Derfor vil man ikke ha filmer som man må sette seg veldig inn i og tenke mye, osv., etter min mening. Lenke til kommentar
KrisBl Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vel de jeg vil anbefale er: - (Action) The Dark Knight - (Komedie) Liar Liar - (Thriller) The Prestige - (Drama) The Shawshank Redemption - (Krig) Saving Private Ryan/Enemy at the Gates (som Lefse forslo). - (Sci-Fi) Star Wars (I-VI) Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Filmar eg meinar du bør sjå: - Fight Club (Verdens beste film/Action/Thriller) - Reservoir Dogs (Action) - Sin City (Action) - Snatch (Verdens beste komedie) - The Silence of the Lambs (Thriller) - Seven (Thriller) - American History X (Drama) Fantastiske gode filmar alle saman! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det eg tykkjer har vore best å sjå på iPod er animerte TV-seriar som The Simpsons, Futurama, South Park, Family Guy. Dei varar passe lenge, og det gjer ikkje noko om ein vert forstyrra eller må skifta buss. Eg tykkjer også det er betre å sjå på teikningar enn 'levande' film i det formatet. Men no er kanskje iPod Touch-skjermen større og betre enn min gamle 5g. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 På iPoden har jeg Requiem For A Dream og Salo. Du er spesiell. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 det er jo best med tegneserier ja noen som vet om noen serien som varer ca 30 min? det passer perf for båten (nesodbåten his noen lurte ) Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 det er jo best med tegneserier ja noen som vet om noen serien som varer ca 30 min? det passer perf for båten (nesodbåten his noen lurte ) Legg inn to pausar på tre og eit halvt minutt kvar, så varer alle seriane eg lista opp i 30 min. Du kan smuglesa avisa til naboen eller sjå på den søte jenta/kjekke guten som sit framfor deg, på same plasse kvar dag og som du aldri tør prata med. Takk og lov har du ein episode av Futurama å venda tilbake til. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 På iPoden har jeg Requiem For A Dream og Salo. Du også? I tillegg liker jeg å se 'Bronenosets Potyomkin' og Tetsuo på ipoden. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har iPhone jeg. Jævlig digg med klassiske konserter på den skjermen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 På iPoden har jeg Requiem For A Dream og Salo. Du også? I tillegg liker jeg å se 'Bronenosets Potyomkin' og Tetsuo på ipoden. Soulmate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå