papp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har win2k og redhat installer på maskinen min, bruker grub. Har tenkt til å slette redhat, men hvis jeg bare formaterer linux partisjonene i partition magic, vil vel grub og mange andre filer bli liggende igjen....hvordan fjerner jeg grub også. Slik at jeg sitter igjen med bare win2k? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Å slette Linux partisjonene, samt kjøre "fdisk /mbr" burde vel duge. Da blir du kvitt både linux og Grub.. Lenke til kommentar
papp Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hvor skal jeg skrive det ? Lenke til kommentar
burre Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Litt mer info om hvordan partisjonstabellen din ser ut er bestandig bra, men dette burde duge : Sett i win2k cd-en din, kjør manuell rescue mode. Skriv help - der er det en opsjon som fixer master boot record. Boot win2k, gå på admin tools - computer management - fjern partisjonene som er unknown. Lenke til kommentar
ragnorax Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg gjorde den tabben med å formatere partisjonen linux lå på. Når jeg nå starter maskinen kommer noe dos-liknende grub greier opp.. Jeg har ikke peilig. Har prøvd å boote fra windows XP cd`en men det går ikke. Hvordan fjerner jeg grub? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå