ntec Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Starter i ny jobb som går ut på å bygge opp web-TV. Vi skal lage 10 minutters sendinger. I den forbindelse trenger jeg en PC-skjerm som er veldig godt egnet til videoredigering. Pris spiller egentlig liten/ingen rolle. Noen forslag? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det finnes highend profesjonelle video monitorer som brukes av de som lager video for film og TV. Som feks: http://www.jvcproeurope.com/uk/pub/prod/lc...lays/index_html Men siden du skal jobbe mot Web-TV og 99% av brukermassen din har alt mellom himmel og jord av skjermer så tror jeg ikke du trenger en skjerm til 20 - 30 000. Jeg ville gått for en 24 tommer som hovedskjerm. Og så en 17 tommer som preview/tools skjerm. Av gode 24 tommer highende skjermer så kan du sjekke ut HP sine, Apple og Dell. 17 tommeren bør nok være en "vanlig" monitor som gjør at du tester det du lager på noe som er a-typisk for dine brukere. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå