Gloryhoundz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) dette er kansje århundrets dummeste spørsmål men jeg er usikker så samma F , skal gå til innkjøp av stativ og vurdere å bytte stativhodet ved en senere aneledning , så vil hode : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=65931 passe dette stativet : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=84675 ? EDIT : Skrivefeil Endret 19. september 2008 av Gloryhoundz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ja,det vil jeg tro. Lenke til kommentar
se# Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det spør som Velbron-stativet har fast hodet eller om det er festet på med en standard skrue. Ville ikke tatt det for gitt at det kan tas av. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det så veldig fast ut det der gitt... Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 da er det vel bare og kjøpe en " stang " ekstra da ? Lenke til kommentar
arela Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det går iallefall ikke an på min Velbon Maxi. Der er stang og hode festet med en låsring. Dersom du får tak i ei ekstra stang som passer, så vil jeg tro den koster mer en hele stativet, det tror jeg du kan glemme. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det der så veldig fastskrudd ut, ja. På Velbon Sherpa 600R er det mulig å fjerne hodet, dog. Stativhodet du ser på "tror" jeg skal være veldig bra. Jeg henter mitt i dag, og gleder meg til å få testa det ut. Har i tillegg et Manfrotto 488RC2, et ganske kraftig kulehode. Skal kjøre alt på Manfrotto 055XPROB. Ble sykt mye penger på stativ da, men synes det er verdt det. Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 ofc, er det verdt det, blir bildene bra så er det jo hvert det og om komforten er digg på stativet , så vil jeg si at beløpet er ingen hindring Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva med et Manfrotto 190XPROB, som du får hos JP for 1099kr. Fint stativ med grei vekt. Fått prøvd hodet nå. Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Stativhodet er skrudd fast med vanlig skrue. Endret 21. september 2008 av :Francis: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå