problemer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hva i svarte feiler det magen? Jeg kan sitte med kaffikopp og når jeg prøver å svelge er det akkurat som om det vill oppigjen. Når dette står på klarer jeg ikke fullføre en hel setning pga kraftige brekninger. Jeg får det også når jeg drikker alkohol, så alkoholen er kuttet ut. Nå i de siste har magen føltes veldig oppblåst og har sånn "jeg er skrubbsulten smerte", og den forsvinner ikke når jeg spiser noe. Så fort jeg spiser noe så renner det rett igjennom systemet og jeg sitter på ringen med diare. Jeg har funnet blod på papiret noen ganger, men ikke hvergang, samtidig som det ikke er store mengder. Innimellom får jeg servert halsbrann som er istand til å ta helt knekken på meg, ikke får jeg sove, og det er såvidt jeg klarer å drikke noe. Alt som kommer i munnen sørger for enda mer svielse. Søvn. Så sant jeg ikke blir vekket av mr halsbrann så sover jeg ca 8-9 timer i døgnet, men jeg kan sove lengre, avogtil...uten at jeg ser noe unormalt idet. Jeg har ikke vekt i huset, men ang kostholdet så er det lite, mat frister sjelden og metthetsfølelsen kan komme etter tilsvarende volum som en pomfripose fra mcdonald. Noen som kjenner seg igjen som har hatt det tilsvarende? Og ja, skal til lege over helgen. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Interessant. Du får skrive en tilbakemelding på legebesøket. Det leses ut som en "GERD" - Gastroøsofagial refluks. Vaio Lenke til kommentar
problemer Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Interessant. Du får skrive en tilbakemelding på legebesøket. Det leses ut som en "GERD" - Gastroøsofagial refluks. Vaio jeg ser jeg glemte å nevne det.. resultatet av en blodprøve på Helicobacter pylori viste litt over hva det burde være: 0.75 mot 5.9. Om det kan ha noe å si? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå