dana_471 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, skal lakkere min volvo 740 snart, men jeg er litt usikker på åssen farge jeg skal ha. har noen et godt forslag til farge, har tenkt litt på blå, rød og svart egentlig. men vil høre om folk har kanskje sett en 740 med en kul farge Og et spørsmål til, jeg lurer på HVOR jeg får kjøpt lakk :S HELP ME!! takk Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, skal lakkere min volvo 740 snart, men jeg er litt usikker på åssen farge jeg skal ha. har noen et godt forslag til farge, har tenkt litt på blå, rød og svart egentlig. men vil høre om folk har kanskje sett en 740 med en kul farge Og et spørsmål til, jeg lurer på HVOR jeg får kjøpt lakk :S HELP ME!! takk BLODRØD!!!!!!den eier på på både 740 og 240!!! Lenke til kommentar
dana_471 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Hei, skal lakkere min volvo 740 snart, men jeg er litt usikker på åssen farge jeg skal ha. har noen et godt forslag til farge, har tenkt litt på blå, rød og svart egentlig. men vil høre om folk har kanskje sett en 740 med en kul farge Og et spørsmål til, jeg lurer på HVOR jeg får kjøpt lakk :S HELP ME!! takk BLODRØD!!!!!!den eier på på både 740 og 240!!! Har faktisk tenkt på det men har du peiling på hvor jeg får kjøpt lakk? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 http://www.garaget.org/?car=107311&image=1022595 <- nice farge blander de ikke lakk hos mange malingbutikker? kjøpte iallefall lakken til båten min hos en ganske vanlig malingforhandler. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 http://www.garaget.org/?car=107311&image=1022595 <- nice farge blander de ikke lakk hos mange malingbutikker? kjøpte iallefall lakken til båten min hos en ganske vanlig malingforhandler. ville egentlig tro de har det på bil-Xtra, mekonomen ol. bilbutikker, men LIGG unna biltema sin lakk, den er dårlig, jeg har hvertfall ikke noen gode inntrykk av den Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 svart,rød eller rsblå Lenke til kommentar
dana_471 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Tusen takk for svar.. lakk er i boks, det ble rs-blå Tror det kommer til å bli driiit fint Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Tusen takk for svar.. lakk er i boks, det ble rs-blå Tror det kommer til å bli driiit fint Håper du poster ett bilde eller to? jeg er ihvertfall interesert i hvordan det blir/lei:) Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Den jeg hadde før var blå (se vedlegg). Likte jo det veldig godt da. Samtidig som meg så hadde kameraten min en mørkegrå metalic 740, det tror jeg er den fineste fargen på en 740. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tusen takk for svar.. lakk er i boks, det ble rs-blå Tror det kommer til å bli driiit fint rånefarge som aldri går av moten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå