Sovesofa Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 heisann.. som topic, leter jeg etter en mer uformell vest, enn en dressvest, skal helst være sort, striper eller ikke striper spiller ingen rolle, og jeg vil helst ikke ha sånn glatt stoff bakpå, som det ofte er på dressvester tips til butikker ? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 heisann.. som topic, leter jeg etter en mer uformell vest, enn en dressvest, skal helst være sort, striper eller ikke striper spiller ingen rolle, og jeg vil helst ikke ha sånn glatt stoff bakpå, som det ofte er på dressvester tips til butikker ? Jeg kjøpte en veldig fin en på H&M, men den er grå da. Mulig man får den i svart også. Veldig fin og casual. Har den faktisk på meg nå.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 ahh, åssen er h/m? i størrelse? har aldri handlet der før jeg må være litt liten i størrelsene... Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 ahh, åssen er h/m? i størrelse? har aldri handlet der før jeg må være litt liten i størrelsene... Den jeg har på meg er small og sitter veldig fint. Er 1,90 høy ca. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 19. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hvis du er 190 og har small, så tror jeg nok den blir i største laget for meg åssen størrelsen opperer de med da, må jo være 250 for at xl skal passe jo Endret 20. september 2008 av cyclo Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Har ryddet litt i tråden. (og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå