martinsoe Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvilket skal dere kjøpe? Hvem tror dere blir best? Selv går jeg for Fifa, har aldri likt PES noe serlig. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Skal kjøpe PES siden FIFA skuffer i år også. Noen jeg gleder meg mest til med PES er at de har forbedret manager modusen, de har også laget Become A Legend som går ut på å ta over en spiller. Vi har alle forskjellig smak, folk går for PES hvis de ønsker realisme, ønsker du lisenser så velger du FIFA. Så enkelt er det Jeg har gitt FIFA sjangse hvert år siden 2004 og de har ikke klart å overbevise meg ;P Endret 19. september 2008 av fytech Lenke til kommentar
r88 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Så lenge spillfølelsen til PES er så overlegen som den er så vil det være et klart førstevalg for meg, selv om Fifa kan være bedre på enkelte områder. Har spilt en 40-50 kamper på demoen mens jeg venter på PES, og synes det har vært helt grei underholdning men langt fra så greit at det kan konkurrere med PES. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis de har klart å fikse framedrop problemet på årets PES så kjøper jeg uten tvil PES, har nesten alle versjonene på PS2 og de har aldri skuffa meg. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 PES '98 på PlayStation har alltid vært min favoritt Spent å se hva de nye versjonene kan by på... Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Går for Fifa 09. Fifa 08 var helt overlegent PES 2008 på alle områder, og dette ser ut til å fortsette i år også. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Går for Fifa 09. Fifa 08 var helt overlegent PES 2008 på alle områder, og dette ser ut til å fortsette i år også. Lite troverdig, kan du ikke fortelle meg hva som var så mye bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4134532 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 kjøper begge eg, og fortsetter å spille det beste ; ) Lenke til kommentar
kinag Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg går for FIFA 09, har eid alle FIFA versjonene siden 94 versjonen hvis jeg ikke husker helt feil. FIFA 08 skuffet, men EURO var mye bedre. Etter å ha prøvd FIFA 09 så er det en ekstremt bra forbedring fra forrige versjon. Har aldri likt PES noe særlig og å snakke om realisme etc. er deres meninger. Og påstå at de som går for FIFA gjør det kun for lisenser blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Det er meget mulig at begge to havner i hylla i løpet av høsten, men hadde jeg blitt tvunget til å velge ett hadde det nok blitt FIFA 09. Tempoet er langt høyere enn tidligere, animasjonene langt mer dynamiske og realistiske og det er en tydelig forbedring fra 08. PES er en fin serie, for all del, men jeg føler at det ikke lenger er foran FIFA gameplay-messig, og da foretrekker jeg å spille med ekte navn Endret 20. september 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Blir Pes, som vanlig. En måned etter kjøp er en option fil med korrekte navn og drakter lastet ned. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Går for Fifa 09. Fifa 08 var helt overlegent PES 2008 på alle områder, og dette ser ut til å fortsette i år også. Og PES6 (PC versjonen) er overlegen både PES 2008 og FIFA 08 på de fleste områder... Hvis Konami har skjerpet seg, og laget PES 2009 enda bedre enn det PES6 i sin tid var, så er det en sikker vinner. FIFA mangler fremdeles fotballfølelsen. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Blir nok PES 09 på meg. Syns PES har alltid vært det beste fotballspillet. Prøvde meg på online delen av PES 08. Dette var ufattelig dårlig. Lægg her og der. Er jo umulig å spille en kamp uten framdrop. Fikser de dette så er spillet såsi perfekt for meg;P Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Først var jeg FIFA-fan, så gikk jeg over til PES etter mange svake spill og spesielt horrible FIFA 06 på 360. Men etter å ha spilt masse Fifa Euro 2008, særlig online, vurderer jeg å kjøpe FIFA 09. Fordi PES 2008 var egentlig ikke særlig mye tess. Så jeg hopper frem og tilbake egentlig. Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Ingen tvil. Fifa. Har vært svoren Fifa-fan side 96-utgaven på PC, hvor man kunne spille kun ved hjelp av datamusa... Lenke til kommentar
Heaf Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Det blir nok Fifa ja, har alltid vært lojal mot Fifa Har egentlig aldri likt PES noe serlig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Synes PES 09 demoen hadde elendig gameplay, kontroller, grafikk og spillefølelse. PES 09 er kanskje like bra som FIFA 2005... Lenke til kommentar
r88 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Synes PES 09 demoen hadde elendig gameplay, kontroller, grafikk og spillefølelse. PES 09 er kanskje like bra som FIFA 2005... PES 09 demo? Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor? Synes PES 09 demoen hadde elendig gameplay, kontroller, grafikk og spillefølelse. PES 09 er kanskje like bra som FIFA 2005... PES 09 demo? Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor?Hvor? Ops, beklager alle Hvorene, det skulle bli 4.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Synes FIFA 09 demoen hadde elendig gameplay, kontroller, grafikk og spillefølelse. FIFA 09 er kanskje like bra som PES 2005... Endra det for deg jeg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Har alltid likt PES best, men seriøst, PES 08 hadde ikke mye fotballfølelse over seg. PES 08 skuffet stort. Blir ikke blindt kjøp av PES dette året. Skal derimot ha FIFA, så får vi se hvordan det blir med PES. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå