sharkbite Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Åssen funker det derre hotwire greiene som man ser på serier som macgyver og youtube?er det bare en myte eller? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Vel, det handler jo rett og slett om å koble forbi tenningslåsen for å kunne få tenning og startmotor uten en nøkkel. På biler så har man jo rattlås som gjør dette vanskeligere. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen nyere biler har også en chip eller annen elektronisk sak som må leses av for å starte. Men simple låser kan lett tyvkobles Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Leide en 08 Dodge Grand Caravan i sommer, som hadde slik spesiell nøkkel, var ikke noe stål på den, bare en firkantet plastnøkkel som man stappet inni tenningen, og så slo man på tenningen og bilen startet uten at man vrir noe videre, er vel sånn chip greier. edit: Men å hotwire en moped er en enkel sak, rattlåsen knekker man lett også. Endret 19. september 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 På min moped var det bare å ta av en ledning eller to på tenningslåsen så var den tjuvkoblet, det var jeg påpasselig med å ikke si til noen Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 det funker på en del mopeder, derfor er det lurt å bruke skive lås og ratt lås. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Utrolig lett, tjuvkobla min Derbi, Furia og en kamerat sin MRX. Bare å titte på coilen så finner du den ledningen som går til tenningslåsenå napper ut den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå