imation Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Har nettopp kjøpt dette settet, men får det ikke til å virke ved oppstart. Ok, jeg har både XP og Vista installert på hver sin partisjon på samme hd. Ved oppstart så må jeg jo velge hvilket os skal starte med. Vista er siste alternativ på oppstartlisten. Men jeg får ikke noe respons fra piltastene på tastaturet for å velge XP'en. Så det ender jo med at den laster inn Vista, og når jeg først er i Vista så fungerer tastur og mus som det skal. Ved oppstart av pc'en, så får jeg kun respons på "F-mode"-tasten. Jeg har fulgt bruksanvisningen, ved at man først trykker på "connect"-tasten på mottakeren, så trykke på "kontakten" under musa og venter i 20 sekunder, så trykker jeg på kontakten på mottakeren igjen, og trykker på kontakten under tastaturet. Har justert tiden operativsystemlisten skal vises til 10 min. Dette for å få mere tid til å feilsøke. . Har prøvd å bruke alle de andre ledige usb-kontaktene, men lykkes ikke med dette. Får det heller ikke til når jeg prøver å bruke ps/2-kontaktene. Så jeg kommer jo dermed ikke inn i XP'en lengre ! Noen andre som har hatt dette problemet ? Setter pris på om noen kan hjelpe meg dette. Lenke til kommentar
imation Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Har nettopp kjøpt dette settet, men får det ikke til å virke ved oppstart. Ok, jeg har både XP og Vista installert på hver sin partisjon på samme hd. Ved oppstart så må jeg jo velge hvilket os skal starte med. Vista er siste alternativ på oppstartlisten. Men jeg får ikke noe respons fra piltastene på tastaturet for å velge XP'en. Så det ender jo med at den laster inn Vista, og når jeg først er i Vista så fungerer tastur og mus som det skal. Ved oppstart av pc'en, så får jeg kun respons på "F-mode"-tasten. Jeg har fulgt bruksanvisningen, ved at man først trykker på "connect"-tasten på mottakeren, så trykke på "kontakten" under musa og venter i 20 sekunder, så trykker jeg på kontakten på mottakeren igjen, og trykker på kontakten under tastaturet. Har justert tiden operativsystemlisten skal vises til 10 min. Dette for å få mere tid til å feilsøke. . Har prøvd å bruke alle de andre ledige usb-kontaktene, men lykkes ikke med dette. Får det heller ikke til når jeg prøver å bruke ps/2-kontaktene. Så jeg kommer jo dermed ikke inn i XP'en lengre ! Noen andre som har hatt dette problemet ? Setter pris på om noen kan hjelpe meg dette. Dos støtter ikke dette tastatur-mus settet ! Vennligst fjern denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå