Gå til innhold

Trailer: Brothers in Arms: Hell's Highway #9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte ikke de foregående spillene noe særlig av to hovedgrunner og det var at man ikke kunne skyte gjennom ting det er naturlig å kunne skyte gjennom, f eks planker. Ingenting var mer irriterende når fienden gjemte seg bak et plankegjerde uten at man kunne skyte dem. Dette ser jeg at de har fikset noe som er bra.

Den andre grunnen er at de forrige spillene var så lukket, var bare en vei man kunne gå og man kunne dermed ikke velge hvordan man skulle løse oppdraget. Håper det nye spillet er mye mer åpent og jeg tror det da kan bli et av de bedre WWII fps. Synes ellers det er bra at spillet er litt grovt siden krig en grovt.

Lenke til kommentar

Ser bra ut.

Nå det gjelder kulepenetrasjon, så tror jeg det hadde skadet gameplayet veldig mye om dette var realistisk modelert. En MG 42 F.eks spiser seg uten problemer gjennom tykke murvegger, og da mister man mye av det strategiske elementet i spillet.

Men plankegjerder kan jo kanskje gå ann da :)

Lenke til kommentar
Nå er PC date 03/10/08 :thumbdown:

Nei, det er 2. oktober i Norge.

Wikipedia sier 3. oktober, noen nettbutikker sier 25. september andre 3. oktober. Og i USA skal det komme 10 oktober... Så er veldig usikker jeg :hmm:

Ubisoft, som gir ut spillet, kan melde om at det kommer ut 2. oktober i Norge.

Stoler jeg på deg da :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...