Lindsay Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Sliter med å få tilgang på phpmyadmin som før på min gammle database jeg får dette 045 - Access denied for user 'root'@'localhost' (using password: YES)dette gjelder alle brukere på databasene er det noe å gjøre slik att folk kan inn på sine respektive databaser og kjøre spørringer. Jeg har bare erfaringer med phpmyadmin og MySQL men med guiding Edit root trenger nødvendigvis ha adgang på phpmyadmin da men de andre brukere på databasene mysql> grant all privileges on olympus .* to 'lindsay'@'localhost' id entified by 'xxxxxxxxx'; funka ikke Endret 29. september 2008 av Lindsay Lenke til kommentar
tasle Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har også hatt det problemet, men det gled over av seg selv av en eller annet grunn. Antakelig en bug i MySQL. Du kan lese om feilmeldinga på http://forge.mysql.com/wiki/Error2003-Cant...ctToMySQLServer Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 dette er nå løst da og har dermed adgang til databasene i phpmyadmin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå