Habitats Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei Jeg sitter nå med en Acer 5920g, men min søster skal ta over denne. Så jeg må ha en ny en. Det jeg er ute etter er ytelseskraftig laptop som er i stand til å dra det meste. Bruksområder/krav: - Spill - Multitasking mellom Adobe programmer (photoshop, dreamweaver osv osv) - Stor HDD - Jeg skal Ikke ha en Mac - Ytelse - godt batteri Litt mindre viktige ting: - matt skjerm - Helst 16" men ikke nødvendigvis Prisen er mer eller mindre irrelevant. //hab Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hei, Sjekk rockdirect sin versting Xtreme 780 Har blant annet den Nyeste cpu'en til bærbare og det beste grafikkorte.. Den er dyr, som du har skrevet "Prisen er mer eller mindre irrelevant" Edit: Shipper Worldwide for +120£ Endret 19. september 2008 av hans2k Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg kan jo legge til at jeg helst vil handle i Norge, takker for tipset. Notert Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg kan jo legge til at jeg helst vil handle i Norge, takker for tipset. Notert Multicom har samme pc, men såklart, myye dyrere De har også en enda råere bærbar, men den er ganske stor! Lenke til kommentar
Kibondo Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dersom 17" skjerm ikke er det viktigste på lista di, vil jeg anbefale Multicoms Kunshan M860. Har hatt denne en liten stund og sitter fortsatt og gaper over ytelsen, kjempegod laptop alt i alt som ikke er helt enorm, ser fin ut og som kan konfigureres etter dine ønsker. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg kan jo legge til at jeg helst vil handle i Norge, takker for tipset. Notert Multicom har samme pc, men såklart, myye dyrere De har også en enda råere bærbar, men den er ganske stor! Øh, har du i det hele tatt sett på prisene? Faktisk er den norske relativt billig sammenliknet. Regner med at du har hørt om avgifter. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Denne du mener Kibondo? Er faktisk 15.4" jeg har mest lyst på. Noe større blir alt for stort. Denne virker jo utrolig bra, og så ser det ut som om den kommer uten OS. Dette passer meg perfekt, da jeg allerede har dette liggende så slipper jeg å punge ut for enda en Windows key. Takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå