Aizen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dama mi bestemte seg for å kjøpe en ny pc og så sa jeg at den som fikk best i test i hjemmepc er god men så når jeg kommer hjem å skal kjekke litt mer ser jeg at det er "ATI Radeon HD 3470 256MB" og blir litt skremt nå på om det er for dårligt:(? er dette noen god pc? Hun skal ikke spille crysis og slik men hun er jo jente så kommer til å spille the sims 2, roller coaster tycoon 3 liksom. Men for å si det slik....Er det kjermkortet bedre en "nVIDA GeForce 8400m GS 256mb"? Jeg har en acer aspire 5720zg og den hadde vert god nok for hun så jeg håpte jeg hadde kjøpt en som er bedre en den vertfall???? Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Kan du ikke bare ringe henne og be henne vente litt med å kjøpe? Så kan du sjekke ut i mens, liksom. Endret 19. september 2008 av Binko Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 hun trgenr ikke pce for mere en 5,000 for de spilla kan kjøpe noe billig pakke tilbud Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 hun kjøpte den for 20 min siden:( Er så utrolig usikker på kjermkortet bare:( håper bare det er bedre en mitt "8400m GS 256mb" Men er den bedre en Acer aspire 5720zg? vis den er det er samvittigheten min redda:P Lenke til kommentar
binko Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kan dere ikke bare prøve, da? Kanskje du kan springe tilbake.. Veit ikke jeg. Prøv først, du, før du angrer... Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Om det er Mobility Radeon HD 3470 det er snakk om, så er det nok ihvertfall ikke dårligere enn 8400 gs, ifølge denne lista: http://saim-baig.blogspot.com/2008/07/rank...hics-cards.html Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Kan dere ikke bare prøve, da? Kanskje du kan springe tilbake.. Veit ikke jeg. Prøv først, du, før du angrer... ville liksom ha svar på det jeg spurte om:P men takk for at du bryr deg:) ja går ut ifra den er god nok for hennes bruk men ville bare vite om den er bedre en min pc . er den det så er alt OK:D men er så utroooooolig usikker på kjermkortet:( noen som vet noe? Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Som du kan se her er Mobility HD 3470 en god del bedre enn 8400M GS, så du kan nok ta det med ro. De spillene du nevner skal iallefall ikke være noe problem for det skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå