kaian Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har tenkt en stund at det er på tide jeg legger ut noe her jeg og, men en deprimerende stor andel av de bildene jeg beholder er gode ved en serie heldige omstendigheter og på tross av enkelte feil. Her er et jeg er veldig fornøyd med, det ble som jeg ønsket og så for meg... sjelden vare med andre ord. Men, hva synes akam-dyret? Fyr løs... GR-Digital 21mm f2.4, ISO 100, EV+1, 1/14 sekund Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Med en gang jeg ser det så tenker jeg på døden. Man går mot lyset. Litt kjipt at dama går mot deg. Hadde vært stilig om det var en person som gikk alene bortover. Om det er dette du prøver å formidle er kanskje en annen ting. Bildet er flott i sin helhet. Behagelig å se på, selv om det er veldig mye lys. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 19. september 2008 Rapporter Del Skrevet 19. september 2008 Et fint eksempel på bruk av highlight. Det eneste jeg henger meg opp i er at bildet ikke virker helt symmentrisk. Tom Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 @Hille: Jeg hadde ingen tanker om døden, men du har en kul idé der. Jeg var mest opptatt av å få én person imot ganske langt borte, en-to personer helt i bakgrunnen, rett eksponering og noenlunde symmetrisk komp. @Tomsi: Det er ikke helt symmetrisk, det er ikke det. Jeg får gjøre et nytt forsøk der seinere. Takk for tilbakemeldinger, begge to! Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Liker effekten du har utnyttet her. Bildet i seg selv, altså motiv og teknikk er ikke helt 100%, men resultatet er likevel bra. Bedre enn mye annet som blir lagt ut i BK'en. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Eneste som mangler i bildet her er: Symetrien, at folk går bort fra kameraet og at lyset hadde kommet ovenfra også... Kult bilde, men hadde blitt bedre sånn om jeg kunne ønsket... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Ikke gå mot lyset, kaian. Ikke gå mot lyset. Iallefall ikke før du har gitt din evige sjel til Herren Bildet er kult det. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 20. september 2008 Rapporter Del Skrevet 20. september 2008 Bildet er fint det (kanskje enda finre om det hadde vært helt symetrisk), og får som de fleste andre dn "lyset i tunellen" følelsen. Men fint. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. september 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. september 2008 Takk for hyggelige tilbakemeldinger alle sammen! "Hvordan vet du at lyset i tunellen ikke er et møtende lokomotiv?" -jeg kommer nok ikke til å gå mot lyset på en stund :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå