HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Vi skal se en film i klassens time, og læreren min spurte om jeg ville finne en film. Den skal ha humor i seg Så, en humoristisk film EN i klassen tok med Superbad i fjor.. Vi startet å se på den, men så avbrøt hun pga. språkbruk og hva filmen handlet om generelt :/ Endret 19. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Stoppet Superbad? Hvilket alder/klassetrinn er dette snakk om? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Velg noe tilfeldig av Wam & Vennerød. Lasse & Geir, Åpen Fremtid, mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Cougar Club! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 De beste komediene jeg vet om inneholder en del banning og scener som læreren din vil garantert mislike siden Superbad ble stoppet opp. Gå for Dumb & Dumber, ferdig med saken. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blues Brothers. Ingen over, ingen ved siden. EOD. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Regner med at de filmene dere nevner, er ute for salg? Det er 9. klasse.... Skal se på noen trailere på filmene her Kan de som poster film, legge ut link til trailer? Hvis du ikke er for lat da :!: EDIT: Hvis det er mulig, kan jeg leie filmen fra f.eks 7/11 Vi har en 7/11 rett ved skolen, så kan leie der.. Ellers må jeg jo kjøpe den I og med at det er en komedie, så kan jeg jo ha den selv en stund Så, hvor kan jeg kjøpe filmen, og evt. pris? Endret 19. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Blues broders er 60 kr på spaceworld! eller så har du jo been den store katastrofe filmen og holiday (de kan du låne av meg) Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Knøtte, skal tenke på det Ellers får jeg vel sjekke ut litt hva de har på 7'en (: Men, hittil er det vel Dumb & Dumber som har vært best Likte ikke Blues Brothers, pga litt gammeldagse ting Men det er jo min mening da.... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Night at the Museum passer sikkert bra. Endret 19. september 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Genial film da!!! Skal se om jeg kan finne den et sted :) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Heh, læreren vil sikkert like den fordi den inne holder masse historie i seg, så det er mye å snakke om etterpå. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Men "Night at the Museum" er da ikke humoristisk? Jeg vil tro at til og med 9.klassinger er for gamle til å synest den er "gøy". Dette er såklart bare min mening, jeg vil anbefale "Ace Ventura" filmene Trailere: De var meget populære i mine år på ungdomsskolen Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 been den stor katastrofeilmen er og anbefale! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lystløgneren eller Me, Myself and Irene kan være passende for deres og lærerens behov. Eller en annen Jim Carrey film, de pleier ikke å handle om noe som er så ille for 9-klassinger. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) "Caaaable guy!" cable guy Endret 20. september 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Svidd Neger! Knall film til klassens timer xD Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hls jeg har en natt på muset vis du vil låne den Lenke til kommentar
KrisBl Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vel som Zarac nevner så er lystløgneren veldig bra (Liar Liar - Engelsk tittel). Ellers gode komediefilmer: - Happy Gilmore - Wedding Crashers (Kanskje det blir litt for usaklig for læreren din, men anbefaler den allikevel). - The Cable Guy (Cable Guy) Uansett hva du velger, så er det lurt å velge en Jim Carrey film. Funker nesten alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå