Tunky Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Ah. Faen. Bør se litt nøyere next time. Sorry. Burde skjønt at prisen var feil. Endret 20. september 2008 av Knewt Lenke til kommentar
epifant Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 I likhet med Isbilen og Magnum P.I har jeg sansen for italienske biler. De fleste har som regel egne preferanser, enten det "må" være tysk, japansk eller engelsk, men jeg mener man i det minste bør være åpen nok til en prøvekjøring. Nyere italienere i din prisklasse er som regel like pålitelige og driftssikre som det meste annet, det som trekker ned er litt laber holdning hos importør/merkeforhandler og ganske høye priser på originaldeler om man kjøper fra merkeforhandler. Dog finnes det dyktige firmaer som spesialiserer seg på italienske biler (AutoItal, Autovia, Carozzeria Alfa osv) og originale reservedeler får man til ~halv pris fra danmark, england, tyskland osv. Ventetiden er faktisk noen ganger kortere enn fra merkeforhandler, men dersom din far er BMW-mann er det nok store sjanser for at han vil holde seg til det. Men bare for å nevne det; Alfa Romeo 156 SportWagon med 2,4l diesel bør absolutt havne under budsjett. Riktignok "stasjonsvogn", men uansett en knalltøff sak. AutoItal hjelper deg sikkert mer enn gjerne med å finne en bil med ønskede spesifikasjoner. Lenke til kommentar
eMmaQ Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Alfa Romeoen er utrolig fin. Så den på bilmessen jeg og min far var på. Men den hadde ikke noe god kjørestilling syns nå jeg. Hva synes dere om denne? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Alfa Romeoen er utrolig fin. Så den på bilmessen jeg og min far var på. Men den hadde ikke noe god kjørestilling syns nå jeg. Hva synes dere om denne? Slettes ingen dum bil det der. mitsubishi har gode biler og den nye lanceren er ikke et unntak. Utseende har også fått en kraftig forbedring etter min smak, og jeg ville nok ha vurdert denne ganske nøye om jeg skulle ha kjøpt meg ny bil. jeg ville nok ha gått for manuelt gir, men automat er jo ganske praktisk om det er snakk om mye bykjøring. Men generelt sett, så er de aller fleste nyere biler til den prisen du ser etter av bra kvalitet. Selv er jeg en toyota mann, men siden du ser etter bil av nyere dato, så er det dessverre ikke så veldig mye å velge i på den sportslige fronten. Men det er noen; toyota avensis 2009 toyota celicia toyota corolla T-sport toyota yaris T-sport Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er ikke Mitsubishi og Lancer gammelmannsbiler? De ser slik ut. Lenke til kommentar
Swe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er ikke Mitsubishi og Lancer gammelmannsbiler? De ser slik ut. Du har tydeligvis ikke hørt om Lancer Evo :!: Dessuten synes jeg faktisk den nye Lanceren ser ganske spenstig ut jeg. Sint og fin front. Men smaken er jo som kjent som baken. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gammelmannsbiler? Betyr det at utelukkende gamle menn kan kjøpe dem? Akkurat som bare damer kan kjøpe konebiler? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Lancer har jo vært en ganske gubbete bil opp gjennom åra, uavhengig av EVOene. Den siste generasjonen ser riktignok en god del mer ungdommelig ut, men spørs vel om den kvitter seg med gubbestempelet med det første. 5 års/100 000 km garanti derimot er kjekt å ha. Selv om jeg glatt hadde valgt en 156 foran denne Endret 21. september 2008 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Flyplass Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Gammelmannsbiler? Betyr det at utelukkende gamle menn kan kjøpe dem? Akkurat som bare damer kan kjøpe konebiler? He-he jeg var litt klønete der. Jeg er jo godt voksen selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå