medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Som jente må jeg si at jeg har en forkjærlighet for Ford Focus VW Golf Audi A3 Selv har jeg en 2003 modell WV Polo. Den har gått 55000 km, og jeg har hatt den i ett år. Har ikke hatt noen utgifter på den annet enn EU kontrollen nå i høst og er storfornøyd. Men siden det er en liten bil skal jeg snart bytte den ut i noe større og dyrere ettersom jeg skal kjøpe bil sammen med forloveden. Da nytter de ikke med de ovennevnte jentebilene. Vi går nok for en nyere Audi A4 stasjonsvogn sort selvsagt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg syns Nissan 200 er en typisk jentebil jeg da, selv om det kanskje er flest mannfolk som har den. Du kommer hvertfall til å dra hunks med denne bilen 2.8-liter V6 turbo! Vectra OPC. Det blir vår neste bil. Jeg får bare håpe den synker hundre tusen.hehe. Bytte ut grillen med en emblemfri og jeg er forelsket Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ihjelstyla biler er det mest harry i hele verden Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ihjelstyla biler er det mest harry i hele verden Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Dritharry faktisk!! Men teens tenner på harry, og ihjel styla Jeg tenner på fete felger, og detaljer som løfter bilen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg blir helt flau jeg, av å se jenter på min egen alder som henger på "rånekaia" og kjører rånerunden rundt byen. Kjører gjerne 12 år gamle biler som de må reparere på annenhver måned, og som de bruker tusenvis av kroner på å senke, sote og gud vet hva. Haha, en bil her i byen er det merkeligste jeg har sett. Den er sort, og eieren har spandert på sånn sølvskrift-ting der det står ett eller annet harry. Like ved siden av skrifta så er bilen tapet sammen med tykk "sølvteip": WTF? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nå er ikke dette en rånediskusjon men.... Det er sykt mye harrye folk ute å triller ja. Nesten pinlig. Det pingligste må være han jeg håna til jeg så tårer i øyekroken hans -han hadde spinner KAPSLER. Jeg får litt vondt med tanke på at jeg var småharry for mange år siden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ikke finn på å velge lyst interiør hvis det også medfører lyst dashboard. Det bør være nærme sort farge og så matt som mulig.Jeg designet min egen Volvo V40 med farge/interiør/dash og alt det der selv og valgte beige tema(også inkl. beige dashboard). Angret bittert på dette hver gang det var sterk sol ute. Dette da lys farge på dashen reflekterer sollys rett tilbake opp i frontruta og hemmer/forstyrrer sikten. Det så veldig lekkert ut på designbilde og i virkeligheten , men var noe herk å kjøre med i sterkt lys. Var en befrielse med neste bil med sort/mørk grå matt dashboard igjen . Mange biler fåes faktisk med mørkt dashbord mens resten er lyst, akkurat av den grunne du sier her. Helt forferdelig refleksjoner. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Gir meg ikke med Audi TT jeg da. Tenk å dra ned cabben om sommeren å la håret flagre mens du kjenner hestekreftene drar deg avgårde? Nei veit du hva, en TT må være en perfekt bil for deg! Du trenger ikke å kjøpe den nye, den "gamle" er også fin, om ikke finere. (På en annen måte enn den nye selvsagt) Lenke til kommentar
eMmaQ Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Hmm... når dere nevner det med lyst interiør må jeg si meg enig. Vi har helt lyst interiør i pappas Bmw, og det med lysrefleksjoner irriterer noe utrolig. Skal ut å prøvekjøre en BMW 1 serie idag da pappa mener jeg bør holde meg til bmw som resten av familien. Er det noe spessielt med Bmw? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 BMW = alltid bakhjulstrekk. (om det ikke er på alle fire da) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er det noe spessielt med Bmw? Om det er noe "spesielt" med BMW i seg selv som gjør at de bør velges foran andre kan vel diskuteres i det uendelige. Men for faren din sin del kan det sikkert være greit å bare ha én forhandler og et verksted å forholde seg til. Hvis han har handlet biler fra den samme butikken opp gjennom årene er det jo også større sjanse for at de gir han en god deal. 1-serie syns jeg forresten er en bil som gjør seg godt i hvitt, blått og rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Etter min mening bmw merkevare, m.a.o du betaler for navnet og en koppholder. Verstingene av BMW er uansett ikke til salgs, så da kan man like greit kjøpe seg en billigere bil med større ytelse. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Skal ut å prøvekjøre en BMW 1 serie idag da pappa mener jeg bør holde meg til bmw som resten av familien. Er det noe spessielt med Bmw? Er vel like greit å kjøpe en Z4 i stedet for en 1-serie siden Gud enda ikke har funnet opp en skapning som får plass i baksetene. Det eneste du betaler for i 1-serien er merket. De er alt for overpriset i forhold til hva man får. Endret 20. september 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
eMmaQ Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 1 serien var helt ok, men så utrolig kjedelig! Vet ikke hva jeg syns om motoren heller... Var kanskje litt liten for bilen. (1,6 liters) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) For langt under den prisen får du en ny Fiat 500. Den er både søt og tøff, og den med 100 hester og automatgir får du for rundt 220 lapper. Her kan du mekke din egen: http://fiat.no/bilkonfig1.asp?ID=12 Eller kanskje en brukt Mini kabriolet? Da ivaretar du BMW-lojaliteten siden Mini er eid av de bayerske motorverker. Endret 20. september 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvis du kjørte en 116i med automat så skjønner jeg at du syns den var treg. Må nok over på diesel og til x20d motoren for at det skal bli anstendige ytelser: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13717268 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ford Mustang Cab Smart Roadster Mustang 2 Mini Cooper Cab Smart Roadster 2 Kule biler, etter min mening. Oransj er jo litt originalt og kanskje litt jentete. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ikke betalt engangsavgift på den mustang cab, bare den utgjør 330 000 Lenke til kommentar
Swe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ikke betalt engangsavgift på den mustang cab, bare den utgjør 330 000 Hehe, reagerte litt på prisen før jeg så det jeg også. Var jo nesten svensk pris gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå