HLSolbjorg Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Hey! Jeg har fått ansvaret for å skaffe musikk til en 9.klasse avslutning, der vi skal ha noen konkuranser, bl.a "Funny Bunny" og limbo. Så, jeg lurte på om dere hadde noen forslag til musikk? Det skal ikke være "guttemusikk" og heller ikke "jentemusikk"... Det jeg tror de mener med det, er ikke death-metal og heller ikke "klissete" musikk Så, noen gode forslag? Jeg har en del musikk her hjemme, så det beste hadde vel egentlig vært en sjanger som jeg kunne leita fram Det skal være nok musikk for ca 1 skoletime (ca 45 minutter) Endret 19. september 2008 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Rubenius Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Sangen School's out av Alice Cooper må du nok ta med. Edit: Tar du School's out og Another brick in the wall part 2 har du ca. 8 min så langt. Endret 20. september 2008 av Rubenius Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Sangen School's out av Alice Cooper må du nok ta med. Og ikke glem Another Brick In The Wall part 2 av Pink Floyd Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Smurfeparty? Den må vel passe perfekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå