theboss22 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 hei. Lurer på hvor jeg kan ta truckførerbevis i sarsborg/østfold jeg. og hva aldergrensa for dette er? Lenke til kommentar
1503 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Det er en rekke alternativer her (under 10 tonn) og her (over 10 tonn). Flere av kursene går i Østfold. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) du skal få dette gjennom jobben din gratis, det gjorde ihvertfall jeg da jeg hadde en jobb som krevde trøkk kjøring Endret 19. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Takker for svar. Har sendt forespørsel til en av de i halden nå. men jeg lurer da fortsatt på aldergrensa? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 du skal få dette gjennom jobben din gratis, det gjorde ihvertfall jeg da jeg hadde en jobb som krevde trøkk kjøring Man kan få det gratis av jobben. Lenke til kommentar
affe90 Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 du skal få dette gjennom jobben din gratis, det gjorde ihvertfall jeg da jeg hadde en jobb som krevde trøkk kjøring Man kan få det gratis av jobben. Korrekt, men i dette tilfellet tror jeg trådstarter trenger det for å kvalivisere seg til en jobb. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 truck er 16 da. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 du skal få dette gjennom jobben din gratis, det gjorde ihvertfall jeg da jeg hadde en jobb som krevde trøkk kjøring Man kan få det gratis av jobben. Korrekt, men i dette tilfellet tror jeg trådstarter trenger det for å kvalivisere seg til en jobb. var helt riktig det.. hehe.. truck er 16 da. har nå fonni et firma som driver med dette og har bestilt kurs. btw var 18 år.. grunnen til at jeg lurte var at noen sa til meg et sted at det var 19 år på 10 tonn og 20+ på over 10 tonn eller noe.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 du skal få dette gjennom jobben din gratis, det gjorde ihvertfall jeg da jeg hadde en jobb som krevde trøkk kjøring Man kan få det gratis av jobben. Korrekt, men i dette tilfellet tror jeg trådstarter trenger det for å kvalivisere seg til en jobb. var helt riktig det.. hehe.. truck er 16 da. har nå fonni et firma som driver med dette og har bestilt kurs. btw var 18 år.. grunnen til at jeg lurte var at noen sa til meg et sted at det var 19 år på 10 tonn og 20+ på over 10 tonn eller noe.. Er 18 år på vanlig truck opptil 10 tonn. For 10 tonn og oppover kreves det å ha hatt vanlig truckførerbevis for 1 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå