Kiruk Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg ser etter et videoredigeringsprogram som lar meg spille av videor baklengs. Jeg lastet ned og installerte ZS4 som skal kunne gjøre dette, men det vil av en eller annen grunn ikke starte. Har noen ett forslag til et annet redigeringsprogram som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Sony vegas kan gjøre dette. Bare å høyreklikke på klippet, trykke på "Insert/Remove Envelope" og velge "Velocity". Da ser du at det kommer en grønn strek over klippet. Hvis du drar denne under 0% vil filmen gå baklengs. Jeg tror dette stemmer ganske bra, hvis jeg ikke husker feil. Endret 19. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Er ikke Sony Vegas ganske tungt? PC-en min er ikke allverden så det hadde vært fint om noen viste om noen alternativer som ikke krever så mye. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 I sony vegas kan man også trykke høyreklikk og reverse? Men med mindre du har en data fra 1995, så vill jeg tro at sony vegas går bra. Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Med Magix Movie Edit Pro er det en enkel sak å kjøre baklengs. Programmet regnes for lite ressurskrevende, stabilt og rimelig, så det passer vel også for en litt "svak" PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå