Kenneth1976 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Outlook exspress kan komprimere filer for å frigjøre diskplass kommer opp på skjermen annenhvert minutt, selv om jeg trykker ok for å komprimere filer. Programmer jeg er inne på detter da ned. Har 70 % ledig diskplass på C disc og 90% ledig diskplass på D disc. Noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet ? På forhånd takk Lenke til kommentar
Gnip Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Outlook exspress kan komprimere filer for å frigjøre diskplass kommer opp på skjermen annenhvert minutt, selv om jeg trykker ok for å komprimere filer. Programmer jeg er inne på detter da ned. Har 70 % ledig diskplass på C disc og 90% ledig diskplass på D disc. Noen som veit hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet ? På forhånd takk Dette er en feil som kom med oppgradering av XP til SP3 (tror jeg) Gå til: Kontrollpanel Indekseringsalternativer Ta bort Microsoft Outlook Express indeksering Se også http://groups.google.com/group/microsoft.p...72d74a?lnk=raot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå