HulkHaugen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har liten erfaring med portable programmer, men tenkte å kjøpe meg en Corsair Flash Voyager GT 16 GB . Jeg lurer på om f.eks. Firefox med addons, er det mulig? kunne vært veldig kjekkt. Kanskje et brenneprogram og VLC? andre nyttige programmer for minnepinner? kanskje noe antivirus o.l. når jeg må fikse på maskiner til IE brukere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Selv har jeg en Corsair dominator 4GB jeg kjører linux på. Bare å boote opp fra minnepinnen og jeg har min egen desktop. Endret 19. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 jasså. Må få meg en sånn en... Men hvordan er det med f.eks. flash player og java på firefox portable? vil de også bli lagt på minnepennen, eller lastes de fra maskinene eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jasså. Må få meg en sånn en... "En sånn en?". Du trenger ikke kjøpe en ny minnepenn, bare laste ned nødvendig (og gratis) software. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) jau, men siden jeg er mye på farten er det greit å ha det tilgjengelig på nøkkelknippet tenkte jeg hvor store er disse voyager egentlig? har prøvd å google litt, men fant det ikke... EDIT: The size of Flash Voyager GT is 75 mm x 24 mm x 12 mm Endret 19. september 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Jeg har liten erfaring med portable programmer, men tenkte å kjøpe meg en Corsair Flash Voyager GT 16 GB . Jeg lurer på om f.eks. Firefox med addons, er det mulig? kunne vært veldig kjekkt. Kanskje et brenneprogram og VLC? andre nyttige programmer for minnepinner? kanskje noe antivirus o.l. når jeg må fikse på maskiner til IE brukere Pixmania har for tiden tilbud på usb nøkkel 32 gb, kr 650,00 : http://www.pixmania.com/no/no/1519500/art/...&srcid=2716 se på digi.no eller dinside.no, disse har en liste for programmer for minnepinner. lykke til rediger: mål på pinne er: 88 mm 33 mm 15 mm Endret 19. september 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Blue Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Pokker da betalte jeg 100 kr for mye for min 32 gig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Pokker da betalte jeg 100 kr for mye for min 32 gig Det er jo 550,- kroner billigere, så der skjøt du nok gullfuglen. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Pokker da betalte jeg 100 kr for mye for min 32 gig hvor kjøpte du den ? du må legge til ca kr. 100 for frakt i internett butikk Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Pokker da betalte jeg 100 kr for mye for min 32 gig Det er jo 550,- kroner billigere, så der skjøt du nok gullfuglen. hva mener du med det ? ( ironisk matematikk ? ) Endret 19. september 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Du skriver at de har tilbud på en minnepenn til 650,-. Blue svarer, tydeligvis irritert, at han kjøpte en til 100,-. Det er jo mye billigere enn den til 650,-, så jeg ser egentlig ingen annen mulighet at han glemte å legge på en null (dvs. 1000,-). Hvorfor skal han være irritert hvis han kjøpte en minnepinne med like stor lagrinskapasitet til 550,- mindre enn den du linket til? Ingenting gir mening lenger! Endret 19. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Eller han kjøpte akkorat samme minnepennen til 750,- Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Ja, selvfølgelig. Jeg tror jeg leste litt feil der gitt. Uansett, sjekk digi.no. Tror det var der det var mange fine programmer. Edit: hodet mitt greide bare ikke å lese "for mye", så da ble jo hele settningen naturligvis feil. Endret 19. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Ingenting gir mening lenger! riktig Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Jeg har liten erfaring med portable programmer, men tenkte å kjøpe meg en Corsair Flash Voyager GT 16 GB . Jeg lurer på om f.eks. Firefox med addons, er det mulig? kunne vært veldig kjekkt. Kanskje et brenneprogram og VLC? andre nyttige programmer for minnepinner? kanskje noe antivirus o.l. når jeg må fikse på maskiner til IE brukere Sjekk ut www.portableapps.com, jeg bruker det av og til selv, ganske kjekkt Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Pixmania har for tiden tilbud på usb nøkkel 32 gb, kr 650,00 : http://www.pixmania.com/no/no/1519500/art/...&srcid=2716 se på digi.no eller dinside.no, disse har en liste for programmer for minnepinner. lykke til rediger: mål på pinne er: 88 mm 33 mm 15 mm Multicom selger den samme for 581,-. Men den er større (fysisk) hvis det stemmer det du sier, også er den mye tregere(oppgitt) enn f.eks. Corsair Flash Voyager 32 GB som forøvrig ser mye mere robust ut (10 års garanti, selv om den ikke er noe verdt om 10 år), og den koster fra 752,- Tror jeg heller vil lagt i 100 kr ekstra der gitt.. EDIT: Sjekk ut www.portableapps.com, jeg bruker det av og til selv, ganske kjekkt Ja jeg googlet meg frem til den siden, flink som jeg er Så ut til å være en del fine programmer der. Men hva med menyen de tilbyr, er den noe særlig? Endret 20. september 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Pixmania har for tiden tilbud på usb nøkkel 32 gb, kr 650,00 : http://www.pixmania.com/no/no/1519500/art/...&srcid=2716 se på digi.no eller dinside.no, disse har en liste for programmer for minnepinner. lykke til rediger: mål på pinne er: 88 mm 33 mm 15 mm Multicom selger den samme for 581,-. Men den er større (fysisk) hvis det stemmer det du sier, også er den mye tregere(oppgitt) enn f.eks. Corsair Flash Voyager 32 GB som forøvrig ser mye mere robust ut (10 års garanti, selv om den ikke er noe verdt om 10 år), og den koster fra 752,- Tror jeg heller vil lagt i 100 kr ekstra der gitt.. EDIT: Sjekk ut www.portableapps.com, jeg bruker det av og til selv, ganske kjekkt Ja jeg googlet meg frem til den siden, flink som jeg er Så ut til å være en del fine programmer der. Men hva med menyen de tilbyr, er den noe særlig? Jeg har ikke prøvd ut alt de tilbyr, så hva mener du egentlig med "menyene de tilbyr"? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) EDIT: En egen særskilt startmeny for minnepennen... Endret 20. september 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Blue Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Det er zappza som har rett. Tror det var ukens tilbud på koplett.no til 750,- Endret 20. september 2008 av Blue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå