Tmz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hei, har nå kjøpt meg ny harddisk men har seff mistet os cden så tenkte jeg kanskje skulle vurdere vista, hørt det har vært mye tull tidligere men det begynner vel å bli bedre nå. Til spilling hva vil dere anbefale? Kan jo kjøre dx10 i vista feks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hvis du ikke har et system som greier å utnytte DX10, ser jeg liten grunn til å bruke Vista til spilling. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 har amd 6000+ geforce 8800gt 512 2 gb ram Er jo et directx 10 skjermkort hvis det var det du mente. Er vista "treigere" en xp? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Det er egentlig det samme. XP og Vista er så og si identisk på ytelse i spill. Men skal du spille spill i framtiden er Vista det eneste alternativet, siden DX10 og nyere ikke vil fungere på XP. Endret 20. september 2008 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå